Gå til innhold

Å, nei.. klikka på eksen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen flyttet ut før jul. Vi har tre barn og to med spesielle behov. Barna har ikke tatt dette bra og har forandret seg. Eksen skal bare realisere seg selv. Stiller opp rent praktisk, men lever ellers herrens glade dager. I helgen sprakk det for meg og jeg ble såå sint. Skjelte han ut og var sint fordi han har stukket av uten å være villig til å prøve terapi. Veldig dumt, eller? Dette var på telefon, så barna hørte ingenting. 

Anonymkode: 2d4fa...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, han der hadde garantert fått høre det av meg også. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for dette, helt normalt spør du meg. Så mitt tips; ikke tenk mer på det :)

Anonymkode: 8109b...f73

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha, han der hadde garantert fått høre det av meg også. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for dette, helt normalt spør du meg. Så mitt tips; ikke tenk mer på det :)

Anonymkode: 8109b...f73

Å, takk. Godt å få det ut noen ganger. 

Skrevet

Kanskje han trengte å høre at han nå kjører en egotripp?

Siden dere har barn med spesielle behov så vil jeg tro at dere begge må stille opp mer enn bare praktisk, slik det virker som om han gjør nå? I så fall er det jo på sin plass å si fra, selv om metoden din kanskje eller kanskje ikke var den rette ;)

Når dere snakker sammen neste gang kan du jo unnskylde til ham og ta selvkritikk for måten du klikket på ham for, men understreke at innholdet står, at du mener dere burde forsøke terapi, minne ham på alt det gode med familien.

Anonymkode: 1f575...e1a

Skrevet

Kanskje like greit at dere ikke er sammen? 

Anonymkode: 2ba28...a78

Skrevet
På 6.5.2019 den 10.30, Anonym bruker skrev:

Mannen flyttet ut før jul. Vi har tre barn og to med spesielle behov. Barna har ikke tatt dette bra og har forandret seg. Eksen skal bare realisere seg selv. Stiller opp rent praktisk, men lever ellers herrens glade dager. I helgen sprakk det for meg og jeg ble såå sint. Skjelte han ut og var sint fordi han har stukket av uten å være villig til å prøve terapi. Veldig dumt, eller? Dette var på telefon, så barna hørte ingenting. 

Synes du skal beklage at du ble så sint. Hvis han ikke ønsker å være gift med deg lenger må du godta hans beslutning. Man skal ikke være i ett forhold bare pga barn. Så lenge han stiller opp og tar vare på barna skal du ikke være sint på han og skjelle han ut. 

Skrevet
8 timer siden, Toneelise skrev:

Synes du skal beklage at du ble så sint. Hvis han ikke ønsker å være gift med deg lenger må du godta hans beslutning. Man skal ikke være i ett forhold bare pga barn. Så lenge han stiller opp og tar vare på barna skal du ikke være sint på han og skjelle han ut. 

Det kan man vel. De er jo fortsatt gift 

Anonymkode: 215c4...f75

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det kan man vel. De er jo fortsatt gift 

Anonymkode: 215c4...f75

Så gift = kan kjefte så mye man vil? 

Det var jeg ikke klar over.. 

HI, jeg har gjort det samme selv. Ikke samme setting men blitt forbanna på eksen over noe med barna. Skjelte han ut og var forbanna. Jeg unnskyldte senere for at jeg hadde blitt sint. Jeg sa at jeg mente det jeg sa men at det burde vært sagt på en bedre måte. Det kan du jo evt gjøre. 

Anonymkode: 03c4f...315

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så gift = kan kjefte så mye man vil? 

Det var jeg ikke klar over.. 

HI, jeg har gjort det samme selv. Ikke samme setting men blitt forbanna på eksen over noe med barna. Skjelte han ut og var forbanna. Jeg unnskyldte senere for at jeg hadde blitt sint. Jeg sa at jeg mente det jeg sa men at det burde vært sagt på en bedre måte. Det kan du jo evt gjøre. 

Fin historie, men totalt urelatert og ikke sammenlignbar med HIs i det hele tatt.

Anonymkode: 8bea4...bdc

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fin historie, men totalt urelatert og ikke sammenlignbar med HIs i det hele tatt.

Anonymkode: 8bea4...bdc

Hvorfor er ikke den relevant? Man kan stå for innholdet men sagt på en annen måte. Jeg unnskyldte for måten det var sagt på. Det jeg foreslår at HI også gjør. Hva du mener om den saken er totalt uinteressant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...