Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg jogger/løper en del. Det hår ikke fort men jeg elsker det. Ganske ofte, som flere ganger i uka, er det fremmede som kommenterer. Det er bare hyggelige tilg som "kom igjen", "snart på toppen", "spreke dere er", "heia, heia" "bra jobbet" osv. Jeg synes det er veldig hyggelig og motiverende og jeg prøver å gjøre det samme til andre jeg treffer. Det jeg lurer på er hvordan dere ser på det. I mange tilfeller virker det her inne som om det er frekkt å kommentere andre uansett, men synes dere det pm slike kommentarer også? Anonymkode: bb489...0d4
tante grusom master of law Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Jeg løper også mye ute og har faktisk aldri fått slike kommentarer. Jeg hadde likt å få heiarop.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Jeg løper også mye ute og har faktisk aldri fått slike kommentarer. Jeg hadde likt å få heiarop. Kanskje det er enklere å si noe til oss som er godt voksne, jeg er over 50, og løper sakte, enn til dem som er unge og spreke? Til og med russen kommer ofte med heiarop. Hvis du løper veldig fort rekner kanskje kngen å si noe før du er forbi? Anonymkode: bb489...0d4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Har aldri opplevd å få slike kommentarer. "Bra jobbet" eller"flink du er"hadde jeg sett på som positivt. "Kom igjen", "heia heia" eller lignene hadde jeg opplevd negativt. Hvis jeg er ute å løper, så er det helt unødvendig å be meg "komme igjen", jeg holder jo på, tilfeldig forbipasserende trenger ikke mase om større innsats! Anonymkode: 39819...59f
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har aldri opplevd å få slike kommentarer. "Bra jobbet" eller"flink du er"hadde jeg sett på som positivt. "Kom igjen", "heia heia" eller lignene hadde jeg opplevd negativt. Hvis jeg er ute å løper, så er det helt unødvendig å be meg "komme igjen", jeg holder jo på, tilfeldig forbipasserende trenger ikke mase om større innsats! Anonymkode: 39819...59f Jeg er ganske sikker på at kommentarene er positivt ment og heller betyr "jeg synes du er flink" enn "du må ta i mere". Anonymkode: bb489...0d4
Joggesko Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Jeg synes det er hyggelig. Det hender en sjelden gang jeg får det - mest fra eldre som sier «sprek, du!» eller noe. Jeg liker når folk bryter ut i et eller annet uventet.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Har aldri fått slike kommentarer. Kanskje de ser du sliter og ønsker å oppmuntre. Når jeg tenker meg om har jeg fått slike kommentarer når jeg har syklet og andre syklister har syklet forbi meg i motbakker. 😂 Anonymkode: 8015e...fdf
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg jogger/løper en del. Det hår ikke fort men jeg elsker det. Ganske ofte, som flere ganger i uka, er det fremmede som kommenterer. Det er bare hyggelige tilg som "kom igjen", "snart på toppen", "spreke dere er", "heia, heia" "bra jobbet" osv. Jeg synes det er veldig hyggelig og motiverende og jeg prøver å gjøre det samme til andre jeg treffer. Det jeg lurer på er hvordan dere ser på det. I mange tilfeller virker det her inne som om det er frekkt å kommentere andre uansett, men synes dere det pm slike kommentarer også? Anonymkode: bb489...0d4 Bare hyggelig det Anonymkode: d205e...bf2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har fått sånne kommentarer før, men det er når det virkelig begynner å gå sakte og jeg nesten går mer enn jeg jogger, mens jeg puster og peser og svetten renner. Det ser nok absolutt ut som jeg trenger et lite heiarop, selv om det absolutt ikke hjelper noe særlig. Blir ikke sur eller tenker noe om negativt om det da, tanken er jo god, men hver gang jeg får en sånn kommentar begynner jeg å se meg selv fra deres øyne og det er et ganske artig syn 😂 Anonymkode: c1534...24d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 Jeg løper ikke sjæl, og kommenterer aldri løpere. Men hvis jeg ser noen plukke søppel, beskjærer trær o.l , kan jeg komme med en hyggelig kommentar 😊 Anonymkode: b3855...fa3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg løper ikke sjæl, og kommenterer aldri løpere. Men hvis jeg ser noen plukke søppel, beskjærer trær o.l , kan jeg komme med en hyggelig kommentar 😊 Anonymkode: b3855...fa3 Det blir jo omtrent det samme. Jeg liker sånne kommentarer også. Anonymkode: bb489...0d4
frk Nilsen Skrevet 6. mai 2019 #12 Skrevet 6. mai 2019 De som kommenterer er kjentfolk som lufter hunden eller går tur når jeg jogger forbi dem. For et par år siden var vi på ferie i Danmark, jogget vel morgen tur ca annen hver dag, hver gang jeg løp forbi noen så hilste de og smilte. (Hei, god morgen etc) Eneste gangen jeg ble møtt av et grynt var når en nordmann jogget forbi (Imsdal vannflaske i hånda)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har fått sånne kommentarer før, men det er når det virkelig begynner å gå sakte og jeg nesten går mer enn jeg jogger, mens jeg puster og peser og svetten renner. Det ser nok absolutt ut som jeg trenger et lite heiarop, selv om det absolutt ikke hjelper noe særlig. Blir ikke sur eller tenker noe om negativt om det da, tanken er jo god, men hver gang jeg får en sånn kommentar begynner jeg å se meg selv fra deres øyne og det er et ganske artig syn 😂 Anonymkode: c1534...24d Ja, jeg tror nok det er enklere å gi kommentarer til dem som er ganske trege og puster tungt enn tol de sprekeste. Jeg synes faktosk det er oppmuntrende også 😄, selv om det betyr at de ser jeg sliter. Når jeg løper intervaller i lysløypa her får jeg ofte kommetarer av trenerene som har med seg ungdom. De løper nok nesten dobbelt så fort som meg, men jeg har inntrykk av at det er en kultur for å vise respekt og heie på alle som trener, uansett nivå. Anonymkode: bb489...0d4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #14 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har fått flere sånne kommentarer, og jeg er forholdsvis ung og løper ganske fort. Er gjerne menn på 50 +. Humrer litt for meg selv, jeg da. Anonymkode: a9414...85c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Skrevet 6. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har fått flere sånne kommentarer, og jeg er forholdsvis ung og løper ganske fort. Er gjerne menn på 50 +. Humrer litt for meg selv, jeg da. Anonymkode: a9414...85c Hm, jeg får sånne kommentarer fra russegutter og er selv over 50... Anonymkode: bb489...0d4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #16 Skrevet 6. mai 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det er enklere å si noe til oss som er godt voksne, jeg er over 50, og løper sakte, enn til dem som er unge og spreke? Til og med russen kommer ofte med heiarop. Hvis du løper veldig fort rekner kanskje kngen å si noe før du er forbi? Anonymkode: bb489...0d4 Da høres det jo ut som det er ironi/sarkasme? Anonymkode: accb2...fd9
Gjest marcus- Skrevet 6. mai 2019 #17 Skrevet 6. mai 2019 Jeg er 100 kg og får stadig sånne kommentarer fra de damene idet de løper forbi. Det er ganske motiverende synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #18 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har aldri fått kommentarer når jeg løper. Synes det er veldig greit egentlig, hadde ikke likt det, men jeg er kanskje litt rar Anonymkode: e744d...5c2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #19 Skrevet 6. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri fått kommentarer når jeg løper. Synes det er veldig greit egentlig, hadde ikke likt det, men jeg er kanskje litt rar Anonymkode: e744d...5c2 Jeg og. Sånne kommentarer hadde fått meg til å føle meg dum, og jeg hadde kanskje ikke løpt ute igjen på lang tid Anonymkode: 12630...4d9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #20 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da høres det jo ut som det er ironi/sarkasme? Anonymkode: accb2...fd9 Det tror jeg ikke. Anonymkode: bb489...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå