Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Altså, jeg er planetens dårligste på snap. Kan noen snille svare på et par idiot-spørsmål? 1. Hvordan sender jeg snap til alle - altså liksom bare legger ut? Om det går, da... 2. Når jeg svarer på en snap. Ser alle som har fått den svaret? Jeg har aldri turt å svare på en snap 🙈 3. Hvordan vet jeg om en snap bare er til meg eller om den er til flere? TUSEN TAKK!!! Anonymkode: 3aedf...986
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 1. For å legge ut på storyen, der alle vennene dine kan se det, trykker du på den firkanta knappen med et + i hjørne. 2. Svarer du på en snap, er det kun den som sendte som kan se svaret. Med mindre det har blitt sendt i ei gruppe. 3. Er du med i ei gruppe, får alle i gruppen snappen. Men er den sendt til bare deg, kan det være den er sendt til andre og, men det får ikke du vite. Anonymkode: 274d5...a1f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Du er en engel 🙏🏼 Takk! Anonymkode: 3aedf...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå