Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Er ganske dårlig trent. Har hele livet slitt med lav blodprosent og lavt blodtrykk. Hvilepulsen min ifølge pulsklokken min har som regel vert mellom 47 til 49. De siste to mnd. Har den vert nede i 41. Hadde vel egentlig ikke tenkt så mye på det, hadde det ikke vert for at jeg er mye svimmel og føler meg generelt dårlig. Har tatt jerntabletter uten at jeg føler det hjelper. Usikker på om det er vits å kontakte lege? 41 i hvilepuls er kanskje helt normalt? Anonymkode: d01ab...5f7
frk Nilsen Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 https://www.lommelegen.no/hjerte-og-kar/puls/artikkel/hva-er-normal-puls/68995401
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Det er innafor å kontakte fastlegen da, syntes jeg. Hva som er normalen er individuelt. Noen lever godt med hvilepuls på 40 andre på100 Men når du i tillegg sliter litt med lav blodprosent og føler deg svimmel, så er det ikke sikkert at kroppen balanserer det så godt. Så ja, er jo lov til å ta en liten "EU kontroll" og se hva de lerde sier til det. Ikke minst for å berolige deg selv 😊 Anonymkode: 15bbb...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå