Gå til innhold

Sønnen min onanerte foran kompis

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

for meg er ikke dette normalt, hadde latt det være for nå,men skjer det igjen, hadde jeg sagt no

Anonymkode: d6513...804

Og hvem er du til å dømme, du som har vært så åpen om at du er biseksuell? 

Anonymkode: dde79...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Så fordi at du har et forknytt forhold til egen seksualitet, så skal ikke dine barn få lov til å utforske? Lurt👍🏻

Anonymkode: 05c2c...f00

du vet ingenting om meg, så bryr meg aboslutt nada om hva du mener

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Eg ikke opp til deg å føle deg frem basert på moralisme. Dine barn har rett på sin egen kropp og seksualitet.

Anonymkode: 8d563...45e

ikke når de bare er 14, altfor tidlig

Skrevet

Nei det er ikke normalt! 

Anonymkode: 1a879...989

Skrevet

Syns det er rart mange sier dette er helt normalt. Jeg vil ikke akkurat kalle det normalt at ungdom kler seg nakne foran hverandre og onanerer...

Anonymkode: 4eb81...590

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det er rart mange sier dette er helt normalt. Jeg vil ikke akkurat kalle det normalt at ungdom kler seg nakne foran hverandre og onanerer...

Hvorfor er det mer unormalt enn samleie, eller at en jente og gutt onanerer hverandre? 

Min første seksuelle erfaring med en annen person var ikke et ligg. Jeg trappet opp fra tafsing. 

Anonymkode: b13d7...1cc

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barn ned i bleiestadiet onanerer. Dessuten tror jeg svært få har interesse av å onanere i selskap med andre på denne måten når de er særlig eldre enn 14. 

Anonymkode: 8d563...45e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han kompisen høres creepy ut

Anonymkode: 730de...c95

Creepy? Hva om de er bifile/homofile eller tror de er det og utforsker dette? Så lenge de ikke føler noe tvang eller blir bedt om å gjøre noe de ikke liker så er jo det både normalt og greit.

jeg kan ligge fullt påkledd å se på mannen runke , eller at mannen er fullt påkledd og ser på meg fingre. Fordi det tenner oss og det kan være helt likt for disse to guttene.

Anonymkode: 728ea...f20

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og min barndomsbestevenninne brukte å fingre hverandre når vi var mindre og det er veldig mange andrrsom også har gjort dette. Barn er nysgjerrig av natur. Ungdom har også sex, det kan så være nøyaktig dette de holdt på med. Svært så dømmende du er da.

Anonymkode: 728ea...f20

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For tidlig for hva da? Onani? Sexualitet? 

Barn onanerer lenge før pubertet. En 14åring er, om han ikke allerede er der, på god vei inn i puberteten. 

Jeg som jente fikk mens som 11åring, altså var i puberteten lenge før. Og onani hadde man kjent til (selv om man kanskje ikke viste hva det var, bare at det bar godt) omtrent siden første klasse. 

Du vet at 14åringer også tilogmed har sex, sant? Ikke det at det er så veldig sunt, men det skjer... 

Så om du selv har barn tror jeg du burde åpne øynene dine litt. Høres ut som om det vil komme litt som julekvelden på kjærringa for deg... Må da være bedre med en opplyst og åpen forelder, fremfor en naiv, på disse tingene

Anonymkode: 932f8...617

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

du vet ingenting om meg, så bryr meg aboslutt nada om hva du mener

Beklager å ødelegge illusjonen din, men de fleste vet alt du skriver her inne. Det er jo ikke akkurat som om du er så veldig anonym

Anonymkode: 14ae5...592

Skrevet

Jeg tror ikke dette er unormalt HI. Ville ikke sagt noe i det hele tatt. Regner med dere har tatt praten om retten over egen kropp osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...