Gå til innhold

Listhaug og Søviknes er valgt som nestledere FrP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off. Skulle ikke han «hjem og pleie familie.»

Anonymkode: eb02c...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gud bedre for et lederskap. 

En leder som kaller sine politiske motstandere jævler.

En nestleder med seksuelle overgrep i bagasjen, og en så hyklerisk at det det er direkte motbydelig, der korset i "nødvendige stunder" så absolutt henger synlig rundt halsen mens retorikken som kommer ut av munnen er direkte menneskefiendtlig og kvalmende. 

Anonymkode: b60ab...a94

Skrevet

Skremmende. 

Anonymkode: bb521...327

Skrevet

Stopp verden, jeg vil av!

Anonymkode: b0ea5...879

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En nestleder med seksuelle overgrep i bagasjen, og en så hyklerisk at det det er direkte motbydelig, der korset i "nødvendige stunder" så absolutt henger synlig rundt halsen mens retorikken som kommer ut av munnen er direkte menneskefiendtlig og kvalmende. 

...og dette er de beste av de beste de har. Jeg tør ikke tenke på hvordan det da er med de som ikke nådde opp til lederposisjon.

Anonymkode: 0ca77...796

Skrevet

Viktig med ledere som representerer gjennomsnittet av sine velgere vett. 

Anonymkode: 903ec...893

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

For ikke å nevne at lederen minst to ganger helt bevisst har unnlatt å melde undersåtter til politiet selv om hun har fått vite at de har begått seksuelle overgrep mot mindreårige barn. Innrømt det har hun også.

Anonymkode: 7176b...0ee

Skrevet
6 minutter siden, rita v. skrev:

Flott. Dyktige folk.

Flott med folk som har sex med tenåringer?

Anonymkode: 2c5b6...383

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

6 minutter siden, rita v. skrev:

Er vel lov så lenge de er over 16? Grande er allerede inne i varmen (eller var hun noen gang ute?).

De har vel ikke vært kjent for å være så nøye på dette med seksuell lavalder i dette partiet. Eller andre lover og regler for den saks skyld. 

Det er direkte pinlig å se First House-eliten Sylvi kle seg i boblevest og plutselig røyker, bare for å vise hvor 'folkelig' hun er. Det er synd for de eldre at hun skal være ansvarlig for eldreomsorgen.

Skrevet
18 minutter siden, rita v. skrev:

Er vel lov så lenge de er over 16? Grande er allerede inne i varmen (eller var hun noen gang ute?).

For det første det er stor forskjell på frivillig sex, som Grande hadde - og ufrivillig sex med en dritings 16-åring som Søviknes hadde. Det første er lovlig og har ikke gitt 17-åringen noen problemer i ettertid. Det andre er ulovlig og går under voldtekt.

Og selv om det hadde vært frivillig fra 16-åringens side så var det like fullt ulovlig av Søviknes, fordi jenta var dritings. Videre visste han at hun var bare 16 år, og da skulle han som leder ha beskyttet henne fra å bli dritings på partiets fest. Å skjenke mindreårige med alkohol er forbudt. Å ha sex med noen som ikke er i stand til å gi et ordentlig samtykke er voldtekt. Om man greier å se bort fra akkurat det, så var det Søviknes uansett helt uakseptabelt, han utnyttet sin posisjon og stilling som overordnet til å få sex med en jente som knapt var over den seksuelle lavalder. Bare av den grunn burde han aldri ha kommet tilbake i politikken, for det å være politiker fordrer tillit. Personer som så grovt utnytter sin stilling kan man ikke ha tillit til. Og på det personlige plan så bedro han jo også konen sin med en liten jente.

Det partiet du stadig vekk forsvarer og hyller er også partiet som har en leder som har innrømmet (!) at hun helt bevisst har holdt tilbake informasjon om og ikke anmeldt egne partifeller som hun har fått vite har begått seksuelle overgrep mot barn under den seksuelle lavalder og som også ønsket en annen som hadde gjort det velkommen tilbake i storpolitikken. Det er dette du forsvarer.

Og nå har vi til alt overmål fått en folkehelseminister som mener alle bør få røyke og drikke så mye de bare vil. At overdreven alkoholforbruk fører til 22 milliarder i utgifter for staten årlig, eller at røykere årlig koster staten fire ganger mer - kostnader de ikke har på ikke-røykere - enn de tar inn i avgifter på tobakk... det bryr ikke folkehelseministeren seg om. For det er jo langt viktigere å prøve å lure noen stemmer fra røykere...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

For det første det er stor forskjell på frivillig sex, som Grande hadde - og ufrivillig sex med en dritings 16-åring som Søviknes hadde. Det første er lovlig og har ikke gitt 17-åringen noen problemer i ettertid. Det andre er ulovlig og går under voldtekt.

Og selv om det hadde vært frivillig fra 16-åringens side så var det like fullt ulovlig av Søviknes, fordi jenta var dritings. Videre visste han at hun var bare 16 år, og da skulle han som leder ha beskyttet henne fra å bli dritings på partiets fest. Å skjenke mindreårige med alkohol er forbudt. Å ha sex med noen som ikke er i stand til å gi et ordentlig samtykke er voldtekt. Om man greier å se bort fra akkurat det, så var det Søviknes uansett helt uakseptabelt, han utnyttet sin posisjon og stilling som overordnet til å få sex med en jente som knapt var over den seksuelle lavalder. Bare av den grunn burde han aldri ha kommet tilbake i politikken, for det å være politiker fordrer tillit. Personer som så grovt utnytter sin stilling kan man ikke ha tillit til. Og på det personlige plan så bedro han jo også konen sin med en liten jente.

Det partiet du stadig vekk forsvarer og hyller er også partiet som har en leder som har innrømmet (!) at hun helt bevisst har holdt tilbake informasjon om og ikke anmeldt egne partifeller som hun har fått vite har begått seksuelle overgrep mot barn under den seksuelle lavalder og som også ønsket en annen som hadde gjort det velkommen tilbake i storpolitikken. Det er dette du forsvarer.

Og nå har vi til alt overmål fått en folkehelseminister som mener alle bør få røyke og drikke så mye de bare vil. At overdreven alkoholforbruk fører til 22 milliarder i utgifter for staten årlig, eller at røykere årlig koster staten fire ganger mer - kostnader de ikke har på ikke-røykere - enn de tar inn i avgifter på tobakk... det bryr ikke folkehelseministeren seg om. For det er jo langt viktigere å prøve å lure noen stemmer fra røykere...

Takk for at du gidder. 👏

Skrevet
8 minutter siden, rita v. skrev:

Du hopper glatt over det andre jeg skrev, som du ikke kan bortforklare:

Jeg gjentar:

Det partiet du stadig vekk forsvarer og hyller er også partiet som har en leder som har innrømmet (!) til media at hun helt bevisst har holdt tilbake informasjon om og ikke anmeldt egne partifeller som hun har fått vite har begått seksuelle overgrep mot barn under den seksuelle lavalder og som også ønsket en annen som hadde gjort det velkommen tilbake i storpolitikken. Det er dette du forsvarer, det er slike ledere du vil ha.

Dessuten:

At forskning også har vist at røykere er oftere sykemeldt og oftere blir uføretrygdet eller går av med tidligere pensjon, det er også et faktum. Men dette synes vår nye folkeminister er flott.

For partiet hennes vil heller ikke gi mer penger til et helsevesen som er håpløst underfinansiert. Neida, Frp vil istedenfor bruke 100 milliarder for å fjerne bompenger.

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Forumansvarlig

Skrevet
11 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Forumansvarlig

Hei forumansvarlig, hvem er du? Deg har jeg ikke sett før.

Skrevet
2 timer siden, Forumansvarlig skrev:

Forumansvarlig

Det innlegget mitt som ble slettet inneholdt ikke spekulasjoner? Det stod ikke noe der som ikke har stått i aviser i årevis. Hvorfor slettet dere det?

Det kan heller ikke vært at det var mitt svar til en annen og at det derfor gikk med i dragsuget, for også svaret fra en annen på mitt innlegg er borte.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det innlegget mitt som ble slettet inneholdt ikke spekulasjoner? Det stod ikke noe der som ikke har stått i aviser i årevis. Hvorfor slettet dere det?

Det kan heller ikke vært at det var mitt svar til en annen og at det derfor gikk med i dragsuget, for også svaret fra en annen på mitt innlegg er borte.

3 timer siden, Forumansvarlig skrev:

Forumansvarlig

Beklager, jeg skrollet visst for fort og tok feil, det jeg trodde var borte er ikke borte likevel. Beklager!

Gjest Antarctica
Skrevet
På 5.5.2019 den 11.29, Anonym bruker skrev:

...og dette er de beste av de beste de har. Jeg tør ikke tenke på hvordan det da er med de som ikke nådde opp til lederposisjon.

Anonymkode: 0ca77...796

I sær når de var nødt til å snu bunken og resirkulere folk som egentlig er blitt forkastet for et år siden. Underskogen av politiske begavelser må være skrinn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...