Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg setter stor pris på at han er så flink med barna, at han ser hva som må gjøres i huset o.l. , flink å lage middag, hopper til å drar på butikken bare for en cola for meg, han maserer meg nesten hver kveld, står opp med barna søndag da det er eneste dag jeg kan sove litt lengre....mye godt med han💞Selvfølgelig har han noe som irriterer vettet av meg også, men jeg har lært meg å se forbi bagateller og sette pris på det han faktisk gjør og er💞 hva setter dere pris på hos deres da? Anonymkode: d1c04...4cc
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 ❤️At han er så flink med barna. Finner på ting og leker med dem. ❤️At han lar meg sove lenge i helgene mens han tar seg av barn/husarbeid. ❤️At han ser hva som trengs å gjøres i huset og gjør det uten å spørre. ❤️At han er en ordentlig mannemann, tar meg fortsatt med storm og gir meg sommerfugler i magen. Anonymkode: 139e5...d07
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 At han er tilstede, og ser oss alle. Lager middag og ordner hjemme mens jeg er på jobb (når han har fri). Omtenksom. Støttende og motivator for meg når jeg sliter, bygger meg opp. Står opp med barna når jeg har fri og trenger å sove mer. (Han er borte på jobb annenhver mnd, og hjemme annenhver mnd). Anonymkode: a1890...7aa
Mia_73 Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Hans beste egenskap er lojalitet. Han står for det han sier, vekker tillitt og er en trygg person.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 Han er snill, lojal, flink med barna, morsom, støttende, forståelsesfull og er stort sett i godt humør. Jeg er kronisk syk og er mye i dårlig form, og han må ta mye ekstra her hjemme. Dette gjør han uten sure miner og forsøk på å gi meg dårlig samvittighet. Han sier ting som « skulle bare mangle» eller « det er mye verre for deg enn for meg» når han må gjøre alt og jeg bare ligger i sengen. Det betyr utrolig mye ❤️ Anonymkode: 525ca...c91
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Skrevet 5. mai 2019 Humoren hans, han får meg alltid til å le. Omsorgens hans. At han er så snill, det er så mange som har sagt til meg at han er så snill og god. Det varmer at folk i bygda også ser dette. Lekenheten hans, han leker med så stor innlevelse med barna, jeg elsker å observere de på avstand. At han er så huslig. Nå driver han med klesvask mens jeg slapper av. De sterke armene hans. Han er min klippe. ❤️ Anonymkode: bb3b5...a57
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 Det er så mye! Jeg har virkelig funnet min klippe i livet! - Han er trofast og lojal. Kan snakke sammen om så og si alt mellom himmel og jord. Vi kan ha alvorlige samtaler uten at han trekker seg unna, han står støtt i vanskelige situasjoner sammen med meg. Hvis det er noe vanskelig i forholdet eller som jeg sliter med, tar han seg tid til å lytte og eventuelt prøve å finne en løsning sammen med meg. - Han ser både meg og barna, stiller opp og sørger for at vi har det bra alle mann. Han er en ordentlig PAPPA (noe jeg ikke hadde, så det rører hjertet mitt) som er tilstede for barna. Følger også opp aktiviteter, venner og annet. - Han byr på seg selv og er ekstremt omtenksom og tilstede i livene våre. Han bidrar med både husarbeid, middagslaging og annet i hverdagen. - Han er flink til å prioritere tid med bare meg, slik at vi får et godt ekteskap:) Selvfølgelig har han sider som kan irritere meg grenseløs fra tid til annen, men det er nok gjensidig. Alt i alt fungerer vi utrolig bra sammen og jeg elsker han bare mer og mer når jeg innser for en bra mann og pappa han er💕 Anonymkode: f851a...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå