Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Alle som ikke stemmer på den blå-blå regjering? Eller Rødt-stemmerne? Hvem er de? Og litt unødvendig å kalle dem jævler eller? https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-skal-knuse-disse-jaevla-sosialistene/71042002 Anonymkode: 3e05b...8d5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Er vel ikke noe nytt at folk til høyre eller venstre på den politiske skalaen omtaler den motsatte siden under ett? Jævla sosialister, kapitalistssvin, godhetstyranner, nazijævler... eller rett og slett bare høyre- og venstresiden. Anonymkode: 81335...300
frk Nilsen Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Hvis det er de som styrer landet hun tenker på så har jo hun vært med på det de sister 6årene.... De er jo ikke i opposisjon en gang. Er det antall bomstasjoner hun sikter til? De gikk jo faktisk på valg for å få fjernet disse, og det har aldri vært flere.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Landets finansminister, en av Norges mektigste kvinner - så lite klasse. Hva skal man si.... Anonymkode: c9bbc...539
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Hun har vel glemt i farta at hun sitter i regjering og ikke i opposisjon. Og så var det hennes indre bølle som snakket. Anonymkode: 1de05...ab6
Fru Banderas Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun har vel glemt i farta at hun sitter i regjering og ikke i opposisjon. Og så var det hennes indre bølle som snakket. Anonymkode: 1de05...ab6 Hennes indre bølle er bare et brautende, harry og dømmende lite stakkarslig krek.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 Det er skremmende og trist at et menneske som besitter en av landets mektigste posisjoner for det første har så platt og skammelig språkbruk, og for det andre faktisk ikke respekterer sine politiske motstandere. Men dette sier aller mest om Siv Jensens sanne jeg. Dette kom fra hennes indre, den ekte Siv Jensen. Der er hun altså så fantastisk at det faller henne helt naturlig å kalle sine motstandere jævler. Rett og slett skremmende. Anonymkode: a18cd...568
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 Hun taler jo til menigheten da. At FrP-folk hater sosialister bør ikke komme som noen bombe.... Anonymkode: b77b2...215
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #10 Skrevet 5. mai 2019 Sosialisme er en bred samlebetegnelse på en rekke ideologier på venstresiden av den politiske høyre-venstre-aksen. Alt fra kommunister på ytterste venstre til sosialdemokrater identifiserer seg med sosialismen som overordnet ideologi. sett «jævla» foran og du har svaret Anonymkode: 99e0e...01d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #11 Skrevet 5. mai 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun taler jo til menigheten da. At FrP-folk hater sosialister bør ikke komme som noen bombe.... Anonymkode: b77b2...215 Det er skremmende uansett. Du bruker også ordet hat, det er et voldsomt sterkt ord. Jeg klarer ikke å tro at FrP-folk hater sosialisme. Mislike sterkt, ja, men hate? Ord som jævla og jævler hører ikke hjemme på noen som helst talerstol. Det er en språkbruk som kun diskrediterer brukeren, uansett hvilken leir. Anonymkode: a18cd...568
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 Jeg er medlem i SV, og tar det som et kompliment om Siv Jensen kaller meg en «jævla sosialist». Anonymkode: d709e...fde
*Miss Marple* Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 Jeg tipper at det var en litt rødvinsmarinert tale og at det er da den ekte personligheten kommer frem. Vi har jo sett det før, ref ‘morna, Jens’ replikken.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #14 Skrevet 5. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er medlem i SV, og tar det som et kompliment om Siv Jensen kaller meg en «jævla sosialist». Anonymkode: d709e...fde Sjæl. Anonymkode: e63a1...92e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #15 Skrevet 5. mai 2019 9 hours ago, Anonym bruker said: Alle som ikke stemmer på den blå-blå regjering? Eller Rødt-stemmerne? Hvem er de? Og litt unødvendig å kalle dem jævler eller? https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-skal-knuse-disse-jaevla-sosialistene/71042002 Anonymkode: 3e05b...8d5 Jeg mener at de som stemmer Rødt er noen jævla kommunister. Rødt er et part som ble dannet i 2007 hvor tre revolusjonære partier ble sammensluttet. AKPml. Rød Valgallianse og Internasjonale Sosialister ble til Rødt. Mange ungjenter som er hodestups forelsket i Bjørnar forstår ikke konsekvensene av Rødts politikk. Rødt har nå nesten 10 prosent oppslutning i Oslo . Anonymkode: 3ee8d...c68
Hjertefru Skrevet 5. mai 2019 #16 Skrevet 5. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener at de som stemmer Rødt er noen jævla kommunister. Rødt er et part som ble dannet i 2007 hvor tre revolusjonære partier ble sammensluttet. AKPml. Rød Valgallianse og Internasjonale Sosialister ble til Rødt. Mange ungjenter som er hodestups forelsket i Bjørnar forstår ikke konsekvensene av Rødts politikk. Rødt har nå nesten 10 prosent oppslutning i Oslo . Anonymkode: 3ee8d...c68 Enig. Nå er vel kommunismen ettertrykkelig forsøkt i forrige århundre. Den var bare marginalt mer vellykket enn sin onde tvilling nasjonalsosialismen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #17 Skrevet 5. mai 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener at de som stemmer Rødt er noen jævla kommunister. Rødt er et part som ble dannet i 2007 hvor tre revolusjonære partier ble sammensluttet. AKPml. Rød Valgallianse og Internasjonale Sosialister ble til Rødt. Mange ungjenter som er hodestups forelsket i Bjørnar forstår ikke konsekvensene av Rødts politikk. Rødt har nå nesten 10 prosent oppslutning i Oslo . Anonymkode: 3ee8d...c68 Ja, for de 10 % består jo bare av forelskede ungjenter som ikke skjønner sitt eget beste....? På samme måte som alle som stemmer frp er feite gamle gubber som kjører bil til postkassen og tror de ikke får dame fordi det er for mange innvandrere i Norge? Anonymkode: 33c19...5d1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #18 Skrevet 5. mai 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er skremmende og trist at et menneske som besitter en av landets mektigste posisjoner for det første har så platt og skammelig språkbruk, og for det andre faktisk ikke respekterer sine politiske motstandere. Men dette sier aller mest om Siv Jensens sanne jeg. Dette kom fra hennes indre, den ekte Siv Jensen. Der er hun altså så fantastisk at det faller henne helt naturlig å kalle sine motstandere jævler. Rett og slett skremmende. Anonymkode: a18cd...568 Skremmende, men dessverre ikke overraskende. Dette kommer jo fra samme person som mente det var helt ok at Leirstein skulle får fortsette i toppen av partiet. Samme person som begår lovbrudd ved å beskytte partifolk som begår seksuelle overgrep mot mindreårige barn. Det mest skremmende her er hvordan hun har greid å gjøre Erna til en svak marionett som danser akkurat slik Siv vil, uansett hvor uakseptabelt det er, uansett hvor dårlig det er for landet. Det at hun kan si slikt fra en talerstol er jo ganske ironisk siden det bare er fem måneder siden hun selv delte dette i sosiale medier: «Sosiale medier er et stort fremskritt for ytringsfriheten og demokratiet. Likevel blir jeg noen ganger oppgitt og bekymret for retningen debatten er i ferd med å ta. Folk kalles det ene og det andre og skremmes fra å delta i debatten», skriver hun. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/yvBm3E/siv-jensen-tar-et-oppgjoer-mot-hets Men det var selvfølgelig midt oppi den tiden da de fleste trodde noen andre enn Waras samboer stod bak truslene og hærverket der... Jensen har vist tidligere at hun ikke bør drikke noe i settinger hvor hun har en offentlig posisjon eller media er tilstede. At hun ikke lærer, men slenger slikt ut av seg, det viser bare at heller ikke hun har respekt for Stortinget eller andre politikere. Det hun og Frp (men marionett-Ernas godkjenning) driver med er en farlig polarisering av politikken og debattmiljøet. De splitter landet, de setter folk opp mot hverandre. Og de gjør det helt bevisst med uakseptable bindinger til pr-selskapet First House, så sterke bindinger at det truer demokratiet. Anonymkode: 93356...bd9
*Miss Marple* Skrevet 5. mai 2019 #19 Skrevet 5. mai 2019 Nå har hun beklaget da. På ekte FrP-vis. Hvis noen følte seg støtt, så kan hun jo beklage, selv om utsagnet er tatt ut av kontekst, selv om det ikke var ment slemt og om de som er støtt hadde vært der så hadde de skjønt det. Men ellers, så beklager til dem som ikke skjønner dette. Og Erna logrer med halen og ville selvsagt ikke sagt noe slik selv, men nå må alle være snille med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #20 Skrevet 5. mai 2019 7 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Nå har hun beklaget da. På ekte FrP-vis. Hvis noen følte seg støtt, så kan hun jo beklage, selv om utsagnet er tatt ut av kontekst, selv om det ikke var ment slemt og om de som er støtt hadde vært der så hadde de skjønt det. Men ellers, så beklager til dem som ikke skjønner dette. Og Erna logrer med halen og ville selvsagt ikke sagt noe slik selv, men nå må alle være snille med hverandre. Erna logrere jo fordi Siv rasler med logretråden som marionetten Erna styres av... Sivs unnskyldning er like lite verdt som Listhaugs liksomunnskyldninger til Stortinget. Bildene av Erna i nettavisene i dag, der ser hun ut som om hun brått er blitt 70 år. Kanskje ikke så rart. Anonymkode: 93356...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #21 Skrevet 5. mai 2019 24 minutter siden, rita v. skrev: Sosialistene er like ille. Ord som brun, brunskjorte, kloakkrotter, bunnslam, rasist, grums osv. er helt vanlige merkelapper som høyresiden er vant til å få slengt etter seg. Helt på sin plass at sosialistene får smake sin egen medisin. Når hørte du de sosialistiske partilederne bruke slike ord om sine politiske motstandere? Anonymkode: 93356...bd9
Østerdølen Skrevet 5. mai 2019 #22 Skrevet 5. mai 2019 33 minutter siden, rita v. skrev: Sosialistene er like ille. Ord som brun, brunskjorte, kloakkrotter, bunnslam, rasist, grums osv. er helt vanlige merkelapper som høyresiden er vant til å få slengt etter seg. Helt på sin plass at sosialistene får smake sin egen medisin. Får du slengt slike ord etter deg, hadde jeg kanskje tenkt på hvordan jeg ordlegger meg.Er man rasist så er man rasist, slik er det.
Østerdølen Skrevet 5. mai 2019 #23 Skrevet 5. mai 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når hørte du de sosialistiske partilederne bruke slike ord om sine politiske motstandere? Anonymkode: 93356...bd9 Aldri,det er bare en unnskyldning for hva høyresiden kommer med.
*Miss Marple* Skrevet 5. mai 2019 #24 Skrevet 5. mai 2019 40 minutter siden, rita v. skrev: Sosialistene er like ille. Ord som brun, brunskjorte, kloakkrotter, bunnslam, rasist, grums osv. er helt vanlige merkelapper som høyresiden er vant til å få slengt etter seg. Helt på sin plass at sosialistene får smake sin egen medisin. Har faktisk aldri hørt eller sett noen representanter fra de sosialistiske partiene (eller noen andre, for den saks skyld) si noe slikt? Har du link til en eneste sak som beskriver dette?
Graciegirl Skrevet 5. mai 2019 #25 Skrevet 5. mai 2019 Siv og Sylvi gir folket Brød og Sirkus - og folket spiser av hendene deres. For meg er det virkelig en klasseforskjeller mellom en del Frp politikere og medlemmer av andre partier. Blir flau av å tenke på hvor mange som hyller deres ekstreme ytringer og holdninger i some etc. Skremmende at velgerne gjerne hevder at våset de ofte kommer med er sant, selv om det ikke stemmer med fakta. Jeg er redd for hvor Sylvi ender opp og hvor mye makt hun vil få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå