Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Nå finner jeg den ikke engang, men den ser ut som en flyvende A som henger i en svart stolpe. Den kommer i speilvendt versjon og. Merkelig at jeg ikke har den på iPaden min... Ser i alle fall at mange bruker den, og jeg fatter ikke hva den kan bety. 😅 Anonymkode: 29aa6...2d2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå finner jeg den ikke engang, men den ser ut som en flyvende A som henger i en svart stolpe. Den kommer i speilvendt versjon og. Merkelig at jeg ikke har den på iPaden min... Ser i alle fall at mange bruker den, og jeg fatter ikke hva den kan bety. 😅 Anonymkode: 29aa6...2d2 Klippet og limte litt. Denne. Eller disse. HI Anonymkode: 29aa6...2d2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Ingen? Ser den brukes ofte. HI Anonymkode: 29aa6...2d2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Jeg har aldri sett den før! Hvilke sammenhenger brukes den i? Anonymkode: 7508b...c59
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri sett den før! Hvilke sammenhenger brukes den i? Anonymkode: 7508b...c59 Sist jeg så den ble brukt, var i forbindelse med noen som deltok i en fb-konkurranse. Vinn ditt og datt. Da ble den brukt etter navnet på en tagget person. HI Anonymkode: 29aa6...2d2
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 Det betyr at den som har skrevet det har en annen telefon/nettbrett enn deg, og at emojien de skriver ikke støttes av ditt operativsystem.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 3 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev: Det betyr at den som har skrevet det har en annen telefon/nettbrett enn deg, og at emojien de skriver ikke støttes av ditt operativsystem. Ah, er det det det betyr? Oi, så mange "det’er." Men takk! HI Anonymkode: 29aa6...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå