GÃ¥ til innhold

Takk til dere💞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget et innlegg her for noen dager siden ang.samboer og meg.Jeg var usikker på om jeg skulle fortsette med samboer eller satse på min «ungdomskjæreste» som plutselig er kommet tilbake.Vi har alltid hatt kontakt pga foreldrene våres er venner så ikke bare en «ny» som plutselig dukket opp.

Jeg fikk mange svar og er veldig takknemmelig for det så takk💞

Jeg har tatt en avgjørelse om å fortsette med samboer og våres barn.Jeg vet hva jeg og barna har og er trygg sammens med han💞

Anonymkode: 5c7ef...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÃ¥ fint!

Gresset blir grønnest der du vanner det. Forsøk å få til kjærestetid sammen med samboeren din. Minn deg selv på hvorfor dere ble samboere og let etter de samme sidene ved ham som du først falt for. Jobb aktivt for forholdet begge to og fokuser på hverandre. Lykke til videre!

Anonymkode: f18d4...48d

Skrevet

💕

Anonymkode: 1f169...712

Skrevet

Husker innlegget ditt. Jeg er glad og letter for avgjørelsen din💪

Anonymkode: 9420f...3e4

Skrevet

Takk😘Ja det har ikke vært lett, men jeg føler dette ble riktig.Vi må nok jobbe litt for å finne helt tilbake, men som ene her sier; gresset blir grønnest der du vanner det💞

Jeg var ganske hodestups i han andre og vi har jo også en lang historie sammen, men det er enkelte ting som har fått meg til å tvile.Kan jeg egentlig stole helt på han?Det er «småstikkere» bare de siste dagene som har fått meg til å tenke.

Samboeren min er en utrolig snill mann og jeg vet at han forguder meg(selv om han ikke har vært så flink å vise det slik jeg ønsker), men vi hører nok sammen.Igår fikk jeg roser hos han💞

Skrevet

Såå bra!!! Veldig hyggelig at du ville oppdatere her 🙂

Jeg svarte deg i sen andre tråden (jeg som har opplevd noe av det samme og som minnet deg om skrekken om delt omsorg/even. stemor osv.).

Finn tid til å pleie kjærligheten hjemme. Påminn deg selv hver dag hvorfor du valgte han som livspartner, og nyt kjærligheten i barnas øyne når de er sammen med pappen sin. 

Anonymkode: 9e29a...c03

Skrevet

Ja husker svaret ditt, fikk meg til å tenke meg om en gang til💞

Det er så godt å «lufte seg» her inne hvor man kan være anonym og få svar fra mange flotte mennesker.

Bare på denne helga har jeg begynt å se på han med nye øyne.Vi koser oss med unga og er ute på tur.Han stryker på meg og sier han er glad i meg og jeg viser det tilbake.Jeg håper og tror det går riktig vei og at vi holder sammen til vi begge går med rullator😅😅

atter en gang; takk til dere snille fornuftige jenter/damer her inne som svarer så godt når man selv er så i tvil✨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...