Gå til innhold

Er dette greit på en arbeidsplass?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt i ny jobb. Trives veldig bra. Men det er ett par arbeidskolleger som jeg tror ikke liker meg. Vist jeg kommer inn i ett rom og dem står der å snakker, så blir dem stille og begynner å gå. Da tror jeg at de snakker om meg. Det skjer hver gang. Men kanskje jeg er overfølsom 

Anonymkode: 85c4c...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort da, hvis det har hendt noen ganger tidligere. 

Anonymkode: 8f2cf...bd7

Skrevet

Så dere snakker aldri sammen? 

Anonymkode: 8f2cf...bd7

Skrevet

Drit i de, hev hodet og gjør jobben din bra. Det er de som har et problem (muligens med deg, muligens andre issues), ikke du. 

Ja, jobben er til en hvis grad en sosial arena men det er fortsatt jobb. De er kollegaer og ikke kompiser. 

Folk er for opptatt av "kos" på arbeidsplassen, etter min mening. 

Anonymkode: 50160...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...