Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Jeg har begynt i ny jobb. Trives veldig bra. Men det er ett par arbeidskolleger som jeg tror ikke liker meg. Vist jeg kommer inn i ett rom og dem står der å snakker, så blir dem stille og begynner å gå. Da tror jeg at de snakker om meg. Det skjer hver gang. Men kanskje jeg er overfølsom Anonymkode: 85c4c...026
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Dårlig gjort da, hvis det har hendt noen ganger tidligere. Anonymkode: 8f2cf...bd7
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Så dere snakker aldri sammen? Anonymkode: 8f2cf...bd7
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Drit i de, hev hodet og gjør jobben din bra. Det er de som har et problem (muligens med deg, muligens andre issues), ikke du. Ja, jobben er til en hvis grad en sosial arena men det er fortsatt jobb. De er kollegaer og ikke kompiser. Folk er for opptatt av "kos" på arbeidsplassen, etter min mening. Anonymkode: 50160...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå