Gå til innhold

Er det innafor eller skal jeg si noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer ser av og til på andre damer.. fikk besøk av ei venninne før idag så bøyde hun seg ned for å finne noe i vesken og han såg på rumpa hennes🙄 kjennte jeg ble litt paff.. og hun har fin rumpe..min er bare stor og flat 😑 legger merke til han gjør det i andre sammenhenger også på andre. Er det normalt eller? Blir litt lei meg.. tenker att jeg kansje ikke er pen nokk eller bra nokk for han lenger. Blir faktisk i dårlig humør av å tenke på det, har ikke sagt ett ord til ham på flere timer fordi jeg tror han ikke liker rumpa mi lenger!! Veldig slitsomt og ha det slik. Vi har vert sammen i 3 år, har barn. Er 33 år.

Anonymkode: e7acb...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er mann. Menn kikker på damer. Som kvinner også ser på menn.

At han ser på andre damer er ikke noe galt. Men at han gjør det så tydelig når du er der, det er respektløst. Hvis han gjør det diskret, da er det ok.

Pass på at du ikke "vokter" på ham slik at du da også reagerer når han faktisk oppfører seg diskret.

De jeg har vært sammen med har sett på andre kvinner, men alltid veldig diskret og ikke noe jeg har blitt sjalu for eller tatt som kritikk. Jeg ser da på kjekke menn også.

Anonymkode: 0f01a...00d

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samboer ser av og til på andre damer.. fikk besøk av ei venninne før idag så bøyde hun seg ned for å finne noe i vesken og han såg på rumpa hennes🙄 kjennte jeg ble litt paff.. og hun har fin rumpe..min er bare stor og flat 😑 legger merke til han gjør det i andre sammenhenger også på andre. Er det normalt eller? Blir litt lei meg.. tenker att jeg kansje ikke er pen nokk eller bra nokk for han lenger. Blir faktisk i dårlig humør av å tenke på det, har ikke sagt ett ord til ham på flere timer fordi jeg tror han ikke liker rumpa mi lenger!! Veldig slitsomt og ha det slik. Vi har vert sammen i 3 år, har barn. Er 33 år.

Hvordan er forholdet deres eller da? Generelt? For høres ikke ut som om du trives... Ikke inntrykk av at han gir deg det du ønsker/har behov for? 

Anonymkode: b7637...ed0

Skrevet

Gjør noe med det selv da, hvis det plager deg. 

Konfrontert han, eller begyn å trene, eller finn en hobby du liker... 

Anonymkode: b0510...c90

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er forholdet deres eller da? Generelt? For høres ikke ut som om du trives... Ikke inntrykk av at han gir deg det du ønsker/har behov for? 

Vi har ett bra forhold egentlig. Masse latter og har de fint sammen. Masse sex😊 masse kos og kyss. 

Hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør noe med det selv da, hvis det plager deg. 

Konfrontert han, eller begyn å trene, eller finn en hobby du liker... 

Anonymkode: b0510...c90

Hehe.. jeg trener fakktisk😉 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ett bra forhold egentlig. Masse latter og har de fint sammen. Masse sex😊 masse kos og kyss. 

Hi

Da hadde du jo ikke reagert slik. Så hvorfor lage en tråd om dette da? 😂😂😂

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe.. jeg trener fakktisk😉 

Bare noe du sier nå det, fordi du er usikker og sjalu. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde du jo ikke reagert slik. Så hvorfor lage en tråd om dette da? 😂😂😂

Dårlig selvbilde og/eller sjalusi kan få mange til å reagere slik.

Skrevet

Ja har veldig veldig dårlig selvbilde 😐 er veldig slitsomt. Unngår mange situasjoner pga selvbildet. Og jo jeg trener.. har fibromyalgi så må trene visst ikke stivner jeg helt til og får smerter😑

Hi

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig selvbilde og/eller sjalusi kan få mange til å reagere slik.

Svarte jo det? Leste du ikke lengre opp? 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja har veldig veldig dårlig selvbilde 😐 er veldig slitsomt. Unngår mange situasjoner pga selvbildet. Og jo jeg trener.. har fibromyalgi så må trene visst ikke stivner jeg helt til og får smerter😑

Hi

Snakk med ham om at han stirrer så åpenlyst på andre damer og at det ikke føles komfortabelt for ham.

Prøv å huske på at du selv også helt sikkert innimellom kikker litt på en ekstra kjekk mann, og at det ikke betyr at du verdsetter samboeren din noe mindre av den grunn eller at han har noe å føle seg sjalu eller mindre verdt av.

Det du kan gjøre er å be ham om å bli mer diskret og at han ikke stirrer åpenlyst på andre damer når dere to er sammen.

Og så er det å fortsette å jobbe med eget selvbilde :)

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svarte jo det? Leste du ikke lengre opp? 

Du hadde ikke svart det da jeg svarte, vi postet de to svarene samtidig.

Skrevet

Jeg spurte han om det. Han bare what?? Nei han har ikke sett på noe. Han ser på alle sier han både kvinner og menn fra topp til tå uten att de skal bety noe🤪🙈 det gjør egentlig jeg også. 

Hi

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte han om det. Han bare what?? Nei han har ikke sett på noe. Han ser på alle sier han både kvinner og menn fra topp til tå uten att de skal bety noe🤪🙈 det gjør egentlig jeg også. 

Hi

En i familien min var slik. Han svarte også det samme da kona tok det opp med ham. Han kom til meg og fortalte at han hadde jo ikke forstått noe, for han kunne jo ikke huske at han kikket på andre damer en gang, selv om han innrømmet at han sikkert gjorde det ubevisst. Det ble til at alle lo av det, for alle visste jo at han alltid har vært nesegrus forelsket i kona.

Men, han ble litt bevisst hva han kikket på og han er de sammen så kan han ta en liten kikk, men han stirrer aldri på andre. Han var enig i at det ikke ville føltes greit om kona nistirret på andre menn når han også var der.

Men nå har dere snakket om det, og du har til og med funnet ut at du gjør det samme... og da er det jo ikke noe å bry seg om :)

Skrevet

Jeg forstår godt at det plager deg. Det er ikke unormalt å se på andre, men voksne mennesker bør kunne klare å være litt diskret!

Skrevet

Det er lov å se, men det er smakløst og barnslig å glane åpenlyst. Det kan dessuten være veldig ubehagelig for den som blir glant på. Ville sagt til ham at han fikk lære seg sniktittingens kunst. 

Anonymkode: 685ff...5ac

Skrevet

Jøyemeg. 

Anonymkode: 67b5b...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...