Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Vi gir aldri hverandre en klem eller kos eller kyss- aldri. Jeg har sagt det i 12 år at jeg ønsker mer, men han gjør det på en sånn barnslig måte når han gjør det da, akkurat som om han er flau.. Barna har sagt det og, lure på hvorfor vi ikke kysser. Han klager såklart på lite sex.. Jeg trenger litt kos i hverdagen og, ikke bare når det skal pules. Det ender med at jeg ønsker lite sex og, jeg føler meg ikke nær han tror jeg. Hvor viktig er kos og kyss til dere? Anonymkode: 25eb7...a48
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 For meg er det helt avgjørende i et forhold. Uten fysisk nærhet også ellers mister jeg tenningen på mannen. Et forhold uten hverdagsnærheten ville rett og slett ikke fungert for meg, da kunne jeg like gjerne bodd sammen med en bror. Men folk er ulike, det ene trenger ikke være mer riktig enn det andre, man har ulike behov. Kunsten er å forstå både seg selv og partneren slik at man kan både gi og få det som skal til for å holde nærheten og godheten i forholdet. Har han vokst opp med veldig strenge eller kalde foreldre? Veldig merkelig at en så voksen mann som har vært så lenge i et forhold blir flau over å skulle gi deg en klem eller et kyss. Kanskje dere kan forsøke parterapi? Slik det er nå er dere jo på vei fra hverandre på sikt. Les ellers om "kjærlighetens fem språk", kanskje det kan gjøre dere begge to mer bevisst på hva dere selv og den andre trenger i forholdet og hvordan dere viser kjærlighet. Jeg er av dem som har et veldig fysisk språk, så for meg er det helt avgjørende med en mann som gir meg det. Anbefaler virkelig å lese om kjærlighetens fem språk, det ga meg noen aha-opplevelser. Du finner en del om det på nett, inkl. en test som dere begge kan ta som viser hvilken type dere er - hva dere trenger for å føle dere elsket, hvordan dere viser kjærlighet og hvordan dere så kan bli mer oppmerksom på hva den andre faktisk trenger. Anonymkode: 40fc6...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå