Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Biomor kan dessverre ikke beskrives på noen annen måte enn en møkkadame. Hun styrer i barnets liv og vil bestemme alt. Jeg og samboer mener at vi er like viktige, men det vil ikke hun være med på. Anonymkode: 99b37...2bc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Så lenge dere kaller henne biomor, skjønner jeg at hun ikke er så villig til å la dere slippe til. Anonymkode: 6eae2...b16
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Mor og far er like viktig. Stemor og stefar er ikke fullt like viktig. Anonymkode: 19e8e...5b6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Nå må du slutte å spamme ned forumet med disse biomor-trådene. Søk hjelp! Anonymkode: ee4e3...d41
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Du har helt tydelig store problemer. Skaff litt selvinnsikt Anonymkode: 773d4...43e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Skjønner henne godt! Nei, DU er ikke like viktig for barnet som hun er, eller far. Og om barnet bor mest hos mor (ikke 50-50), så vil jeg også si meg enig i at hun faktisk har helt rett til å bestemme det meste. Anonymkode: 20bd4...805
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Selvfølgelig er ikke du viktig. Ditt eneste bånd til barnet er at du er sammen med faren. Dumper han deg er du fullstendig ute av barnas liv og kan erstattes av en annen. Men ingen kan erstatte mor. Anonymkode: b699d...d8d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Biomor? Herlighet for et uttrykk. Barnet har en mamma/mor, og om barnet bor der mest er selvfølgelig hun den viktigste dama i barnas liv. Pappaen er også viktig, og bestemmer over barnet når det er på samvær. Du som stemor er mindre viktig altså. Du kan være en ressurs for barnet, en ekstra voksenperson som bryr seg og er glad i barnet. Men du kan ikke forvente eller forlange å være like viktig som mamma, for det er du ikke. Anonymkode: a7d2c...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå