Gå til innhold

Forb#%€#de dørstokkmil! Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ komme meg ut på en liten trimtur! Men det er så KJEDELIG og jeg er så TRØTT og det er så KALDT ute og jeg vil heller være inne og KOSE meg!

Åååå, hva skal jeg gjøre??hjelp meg å kjempe mot meg selv!! Se å få den feite rævva di ut av sofaen, din BAVIAN!

Anonymkode: 23ac8...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt - du er frisk. Tenk hvor heldig du er som faktisk kan gjøre det du vil :)

Og tenk på hvor fantatisk herlig det er når du har vært ute i kulden og den friske luften, kjenner at du har brukt kroppen, er stolt av deg selv når du hopper i dusjen og bare nyter følelsen i kroppen og det varme vannet...

Kom deg ut! :D

Jeg er syk og blir dårlig av alt jeg gjør. Jeg drømmer om å kunne trene ordentlig igjen. Drømmer om å gå en rask tur, eller enda bedre, kunne jogge i skog og mark. Kjenne uvær på kroppen, kjenne at jeg holder meg varm med aktiviteten, kjenne regn piske mot ansiktet, kjenne at kroppen virker som jeg vil, og så vite at etterpå så føles det deilig. Men i dag blir den store treningen å greie å gå til butikken som ligger 6 minutter unna... men greit det også, det er det kroppen min greier i dag ;)

Så kom deg ut - ta ti minutter ekstra for min del og sett pris på at kroppen din fungerer :)

Anonymkode: cb3e4...771

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg MÅ komme meg ut på en liten trimtur! Men det er så KJEDELIG og jeg er så TRØTT og det er så KALDT ute og jeg vil heller være inne og KOSE meg!

Åååå, hva skal jeg gjøre??hjelp meg å kjempe mot meg selv!! Se å få den feite rævva di ut av sofaen, din BAVIAN!

Ta en runde med en treningsapp i stedet? 7 minutes workout eller noe? Foran TV? 

Anonymkode: 6b392...bed

Skrevet

Tenk på hvordan du kommer til å føle deg i kveld når du skal legge deg. Kommer du til å være fornøyd med deg selv eller kommer du til å være småsur på deg selv og full av halvdårlige unnskyldninger?   

Anonymkode: 323dc...07b

Skrevet

Ring en venninne og hør om hun vil være med. Hvis hun sier ja er det hyggelig, sier hun nei så blir det vanskelig å droppe drt når du har sakt du skal.

Anonymkode: 765c8...272

Skrevet

I'm feeling you.. Man blir verdensmester i unnskyldninger og grunner til å utsette! Selv kjenner jeg hverken mestringsfølelse eller gledesrus av å "trene",- kun ekkel svette, varme, tungpust og hodepine. Kanskje du slipper alt dette hvis du bare letter på ræva og kommer deg ut 😣

Anonymkode: 75226...bd4

Skrevet

Avtaler! I går var det sur nordavind og 3 grader her, hadde det ikke vært for at jeg hadde joggeavtale med ei venninne så hadde jeg glatt valgt sofaen. Vi holdt det gående med skravling og jogging i skogen her i en time. Deilig start på fredagskvelden :)

Skrevet

Hi her. Så snille dere er som oppmuntrer og kommer med råd! Det endte med er kompromiss: jeg gikk en ikke så slitsom tur med hunden, og meldte meg på og betalte for en hard treningsøkt i morgen. Siden den  er betalt kommer jeg til å føle at jeg er nødt til å gå.

Skrevet

Det beste rådet jeg har, utenom at du har avtale med en venninne, er å IKKE TENKE, BARE GJØRE!

Kast bort alle tanker som vurderer om du skal ut. Bare gjør det. Når du slutter å tenke «gidder jeg ut i dag» og aldri lar deg selv tenke den tanken så kommer det til slutt av seg selv. 

Anonymkode: 6994d...e1a

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Først av alt - du er frisk. Tenk hvor heldig du er som faktisk kan gjøre det du vil :)

Og tenk på hvor fantatisk herlig det er når du har vært ute i kulden og den friske luften, kjenner at du har brukt kroppen, er stolt av deg selv når du hopper i dusjen og bare nyter følelsen i kroppen og det varme vannet...

Jeg er syk og blir dårlig av alt jeg gjør. Jeg drømmer om å kunne trene ordentlig igjen. Drømmer om å gå en rask tur, eller enda bedre, kunne jogge i skog og mark. Kjenne uvær på kroppen, kjenne at jeg holder meg varm med aktiviteten, kjenne regn piske mot ansiktet, kjenne at kroppen virker som jeg vil, og så vite at etterpå så føles det deilig. Men i dag blir den store treningen å greie å gå til butikken som ligger 6 minutter unna... men greit det også, det er det kroppen min greier i dag ;)

Så kom deg ut - ta ti minutter ekstra for min del og sett pris på at kroppen din fungerer :)

Jeg er ikke HI men ville bare si at du fikk meg opp av sofaen og ut i skogen. Jeg føler meg bedre og skulle ønske du kunne få føle på det samme. Håper bedre dager venter for deg. Klem til deg og takk for sparket bak 😊

Anonymkode: ab21d...1cb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke HI men ville bare si at du fikk meg opp av sofaen og ut i skogen. Jeg føler meg bedre og skulle ønske du kunne få føle på det samme. Håper bedre dager venter for deg. Klem til deg og takk for sparket bak 😊

Anonymkode: ab21d...1cb

Det sparket var deg vel undt ;) Godt du kom deg ut :)

Takk, jeg håper også på at jeg skal bli frisk igjen, men får se hva som skjer videre. Jeg visualiserer stadig at jeg jogger i fjellet eller i skogen, hopper og spretter på stiene, stokker føttene kjemperaskt mellom røtter og steiner og sølepytter. Gir ikke samme effekten som å gjøre det live, men jeg holder på minnet av og følelsen av det å være frisk og gleden av det. Om jeg blir frisk igjen kommer jeg aldri til å ta for gitt å være frisk! Jeg kom meg på butikken i dag i hvert fall ;)

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klem til deg 💙

Anonymkode: 65fab...b23

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sparket var deg vel undt ;) Godt du kom deg ut :)

Takk, jeg håper også på at jeg skal bli frisk igjen, men får se hva som skjer videre. Jeg visualiserer stadig at jeg jogger i fjellet eller i skogen, hopper og spretter på stiene, stokker føttene kjemperaskt mellom røtter og steiner og sølepytter. Gir ikke samme effekten som å gjøre det live, men jeg holder på minnet av og følelsen av det å være frisk og gleden av det. Om jeg blir frisk igjen kommer jeg aldri til å ta for gitt å være frisk! Jeg kom meg på butikken i dag i hvert fall ;)

Hi her, jeg vil også sende deg en klem og takke for et tankevekkende svar. 💕

Skrevet

Kjøp fitbit klokke å konkurrer med venner,det får min lille rumpe opp av sofaen å tvang meg til å gå to turer i det iskalde været idag. Det var ikke akkurat lystbetont men har høy konkurranseinstinkt :P

Anonymkode: 73289...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...