Gå til innhold

Eksen er blitt min elsker, og jeg elsker det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk fra hverandre for snart 2 år siden, men har fungert veldig godt som venner og foreldre for våre barn. Samarbeidet går helt knirkefritt og vi har det veldig greit sånn sett. Ingen av oss har noen andre i kikkerten og det har heller ikke vært ett tema enn så lenge. Vi jobber begge mye og prioriterer familie når vi har fri, så å treffe andre har uansett vært vanskelig. For 1 mnd siden så havnet vi i senga og vi var begge enige om at akkurat dette hadde vi savnet. Så vi har blitt enige  om å ha det som vi har det og ha sex inn i mellom når det passer seg slik. Jeg føler meg som verdens heldigste kvinne akkurat nå;-) får både i pose og i sekk. Måtte det vare, en stund iallefall ;-) 

Anonymkode: 6e3de...860

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde meg og eksen (barnefar)... Gikk fra hverandre for halvannet år siden, men fungert godt som venner siden da. Samarbeider godt på alle plan- men fungerer ikke som par. 

Etter vi møttes i en bursdag for kort tid tilbake havnet vi til sengs igjen. Vi ble vel også begge enige om at det var savnet. Har møttes flere ganger for å ha sex, og jeg ELSKER det! 🙊

Venninner synes jeg er steine gal, men jeg kommer meg jo ikke ut når vi har to små i bhg alder... Så han får duge inntil videre

Anonymkode: d4116...186

Skrevet

Samme her. Det varte noen år, helt til jeg fikk meg kjæreste.

Anonymkode: 25c2d...c12

Skrevet

Det er vel greit det, bare ikke la ungene finne ut av det.
Det kan gi dem falske forventninger om at dere skal bli sammen igjen

Anonymkode: 89de4...45e

Skrevet

Jeg begynte å være knullevenn med barnefaren noen år ettee vi slo opp å i begynnelsen fungerte det veldig bra! Vi hadde bra sex og begge var fornøyd. Men så begynte han å bli sjalu og sint om jeg datet andre/hadde sex med andre,selv om vi var enige om å bare være knullevenner. Han begynte plutselig også å skjelle meg ut fordi jeg sjelden var intressert i sex lengre å sa ofte nei. Så måtte bare kutte han ut.

Eks nummer to skjønte at jeg hadde lav sexlyst så han tok til takke med de gangene jeg ringte å var kåt å ville ha sex. Han tullet med at vi snakkes igjen om   6 mnder når jeg er kåt neste gang. Han fungerer det veldig fint med å bare være knullevenn,ingen drama eller sjalusi. Deilig!!

Anonymkode: 61ac2...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...