Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Vi gikk fra hverandre for snart 2 år siden, men har fungert veldig godt som venner og foreldre for våre barn. Samarbeidet går helt knirkefritt og vi har det veldig greit sånn sett. Ingen av oss har noen andre i kikkerten og det har heller ikke vært ett tema enn så lenge. Vi jobber begge mye og prioriterer familie når vi har fri, så å treffe andre har uansett vært vanskelig. For 1 mnd siden så havnet vi i senga og vi var begge enige om at akkurat dette hadde vi savnet. Så vi har blitt enige om å ha det som vi har det og ha sex inn i mellom når det passer seg slik. Jeg føler meg som verdens heldigste kvinne akkurat nå;-) får både i pose og i sekk. Måtte det vare, en stund iallefall ;-) Anonymkode: 6e3de...860
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Samme skjedde meg og eksen (barnefar)... Gikk fra hverandre for halvannet år siden, men fungert godt som venner siden da. Samarbeider godt på alle plan- men fungerer ikke som par. Etter vi møttes i en bursdag for kort tid tilbake havnet vi til sengs igjen. Vi ble vel også begge enige om at det var savnet. Har møttes flere ganger for å ha sex, og jeg ELSKER det! 🙊 Venninner synes jeg er steine gal, men jeg kommer meg jo ikke ut når vi har to små i bhg alder... Så han får duge inntil videre Anonymkode: d4116...186
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Samme her. Det varte noen år, helt til jeg fikk meg kjæreste. Anonymkode: 25c2d...c12
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Det er vel greit det, bare ikke la ungene finne ut av det. Det kan gi dem falske forventninger om at dere skal bli sammen igjen Anonymkode: 89de4...45e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Jeg begynte å være knullevenn med barnefaren noen år ettee vi slo opp å i begynnelsen fungerte det veldig bra! Vi hadde bra sex og begge var fornøyd. Men så begynte han å bli sjalu og sint om jeg datet andre/hadde sex med andre,selv om vi var enige om å bare være knullevenner. Han begynte plutselig også å skjelle meg ut fordi jeg sjelden var intressert i sex lengre å sa ofte nei. Så måtte bare kutte han ut. Eks nummer to skjønte at jeg hadde lav sexlyst så han tok til takke med de gangene jeg ringte å var kåt å ville ha sex. Han tullet med at vi snakkes igjen om 6 mnder når jeg er kåt neste gang. Han fungerer det veldig fint med å bare være knullevenn,ingen drama eller sjalusi. Deilig!! Anonymkode: 61ac2...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå