Gå til innhold

Hvorfor gjør det så vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vondt at han har fått barn med en annen en meg, at han har opplevd det største i livet med en annen. 

Jeg vet «det skulle jeg vist osv før jeg ble sammen med han» og alt det det! 

Jeg trenger råd og oppmuntring til hvordan jeg kan jobbe meg gjennom disse følelsene. De kommer og går stadig vek, skulle ønske jeg kunne bli ferdig med det. 

Ønsker ikke noen ufine kommentarer, takk. 

Anonymkode: aeffe...6c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har valg deg nå.

Ingen barn er like, ingen fødsler er like, ingen forhold er like, ingen svangerskap er like. Det vil si - han opplever det dere opplever sammen for første gang med deg.

Og om det er for vanskelig for deg, da ville jeg enten søkt psykologhjelp for deg selv, eller jeg ville rett og slett fortet meg å avslutte forholdet før dere får barn sammen, for greier du ikke gi slipp på det vil det før eller senere trolig ødelegge for dere.

Om han er en ordentlig mann så er det jo mange fordeler også med at han har barn fra før. Han vet hva han går til, han vet hva det krever osv.

Anonymkode: 79c00...df3

Skrevet

Du ønsket ingen stygge kommentarer, og dette er ikke stygt ment, men en streng beskjed.

Du må enten godta det, eller gå.

Og det er for barnets skyld. Du kommer aldri bli en god stemor med tankene du har, og verre vil det bli den dagen dere to får barn. Med de tankene og følelsene du har, er du ikke klar til å være i forhold med en som har barn fra tidligere, så tenk over hva du overfører til dette barnet.

Anonymkode: 7e513...8b3

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er så vondt at han har fått barn med en annen en meg, at han har opplevd det største i livet med en annen. 

Jeg vet «det skulle jeg vist osv før jeg ble sammen med han» og alt det det! 

Jeg trenger råd og oppmuntring til hvordan jeg kan jobbe meg gjennom disse følelsene. De kommer og går stadig vek, skulle ønske jeg kunne bli ferdig med det. 

Ønsker ikke noen ufine kommentarer, takk. 

Anonymkode: aeffe...6c1

Før eller etter han traff deg? 

Anonymkode: 2e569...aa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...