Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 For kort tid tilbake ble jeg "dumpet" av en jeg har holdt på med over en lengre periode. Vi ble aldri sammen, da ingen var interessert i noe forhold grunnet livssituasjonene våre (bor på hver sin kant av landet og begge har kommet ut av lengre forhold). Derimot lå det en periode i kortene at vi skulle satse på hverandre, og det gjorde meg svært usikker. Tilslutt krevde jeg et svar, men han ønsket ikke noe mer. I etterkant har han fylleringt meg hver gang han har drukket, evt. vært på byen. Han lurer på hvordan jeg har det, om jeg har hatt en fin uke osv. Han har også sendt litt meldinger utenom hvor han har avsluttet med "😘". Følelsene mine er nå borte, så kan godt ha en vennlig tone uten at det påvirker meg noe særlig. Likevel blir jeg litt forvirret når han tydelig ikke ønsker mer, men likevel vil holde kontakten?? Har spurt, men ikke fått noe fornuftig svar. Noen som har opplevd lingende, eller skjønner hvorfor han holder pp slik?? Får jo ikke noe svar av han, så blir jo sittende å klø meg i hodet... Anonymkode: 505c6...194
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Han behandler deg som en bootycall/en dame på vent. Ei som han kan ta som et andrevalg om det ikke fungerer med noen «bedre» i hans øyne. Glem den ynkelige «mannen» der. Du fortjener å være et førstevalg og ikke en trøstepremie som alltid står på vent! Anonymkode: baab9...434
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Jeg ville tolket som et tegn på at han var/er glad i deg, og savner deg sikkert. Dere hadde sikkert fine samtaler, og hadde det fint sammen. Men det trenger ikke bety at han angrer og vil satse likevel. Når en er full, forsvinner sunn fornuft. Han savner nok bare tryggheten og oppmerksomheten fra deg. Han trenger nok bare å finne seg ei ny dame, så slutter nok disse meldingene. Anonymkode: 8abc4...833
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Jeg hadde en sånn, bare vi bodde i samme by. Jeg var ute av et langt og destruktivt forhold, og han mye det samme. Vi hang lenge sammen, men vi ble aldri ordentlige kjærester, mest fordi han holdt igjen. Etterhvert fant jeg ut at han "holdt meg varm", sånn at han hadde noen å ringe om han ville ha et enkelt ligg og til slutt kuttet jeg han helt ut. Vi hadde da snakket sammen flere ganger om at vi enten måtte gå videre sammen eller hver for oss(dette var det jeg som sa), men han sa alltid at han var glad i meg og trodde han på en måte elsket meg og ikke ville slippe taket i meg, men samtidig ville han ikke være i et forhold med meg, han ville være fri til å gjøre som han ville. Uansett, jeg gikk videre og traff han som er min mann i dag og glemte egentlig han, men det viste seg at han egentlig ville at vi skulle bli sammen og ha et forhold, men han feiget ut. Du må bare høre med han igjen. Anonymkode: 6d5ee...354
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville tolket som et tegn på at han var/er glad i deg, og savner deg sikkert. Dere hadde sikkert fine samtaler, og hadde det fint sammen. Men det trenger ikke bety at han angrer og vil satse likevel. Når en er full, forsvinner sunn fornuft. Han savner nok bare tryggheten og oppmerksomheten fra deg. Han trenger nok bare å finne seg ei ny dame, så slutter nok disse meldingene. Anonymkode: 8abc4...833 Vi hadde (i mine øyne) svært god kjemi og mye like verdier og holdninger. Kunne ha gode og dype samtaler om alt mellom himmel og jord, og jeg tror begge var trygge på hverandre og ærlige. Vi turte spørre og vi tålte høre hverandre sine svar. Han sier han ville satset hvis vi bodde nærmere, men grunnet stor avstand sier det seg selv at vi vil møte på utfordringer der. Men han har gjort det klart at han ikke vil gå videre- og det ønsker jeg respektere. Derfor har jeg latt han være siden det var hans avgjørelse, men føler ikke han lar meg være. Ikke at jeg har problemer med det, men det gjør meg jo litt forvirret at han virker forvirret. Anonymkode: 505c6...194
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 Vær konsekvent og ikke svar ham i fylla. Når han er edru igjen kan du ev. svare på meldingen og spørre ham om han fremdeles er interessert i å forsøke å satse siden han stadig tar kontakt med deg i fylla. Om han da svarer at han ikke vil satse på deg pga. avstanden, da hadde jeg bedt ham om å ha mer respekt til deg enn å kun kontakte deg i fylla. Anonymkode: 246c8...276
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vær konsekvent og ikke svar ham i fylla. Når han er edru igjen kan du ev. svare på meldingen og spørre ham om han fremdeles er interessert i å forsøke å satse siden han stadig tar kontakt med deg i fylla. Om han da svarer at han ikke vil satse på deg pga. avstanden, da hadde jeg bedt ham om å ha mer respekt til deg enn å kun kontakte deg i fylla. Anonymkode: 246c8...276 Takk for tips og råd! Får prøve det😊 Anonymkode: 505c6...194
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #8 Skrevet 3. mai 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips og råd! Får prøve det😊 Anonymkode: 505c6...194 Gjør det. Jeg har vært der du er noen ganger, det er ikke godt. Hver gang han tar kontakt så ripper han jo opp igjen og det er sårt for det gir også håp fordi det virker som om han tenker på deg og bryr seg. Men om han ikke vil noe mer i edru tilstand så blir jo det å ta kontakt i fylla bare veldig respektløst av ham. Ikke sikkert at han ønsker å såre deg, men det er jo ofte det som blir resultatet. Et annet resultat er jo at det er vanskeligere for deg å komme deg videre, og det er ikke bra for deg. Så det er du som må være tydelig, men gjør det når begge er edru, og sett grenser for hva som er ok for deg og ikke. Da blir det også lettere for deg å komme deg videre om han faktisk ikke vil noe mer med deg. Anonymkode: 246c8...276
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 Når han er full og alene, synes han synd på seg selv, trenger kontakt med noen, hvem som helst egentlig. Så velger han deg, for han vet du svarer og prater med han . Anonymkode: b9b91...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå