Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Jeg er samboer med en mann som har 2 barn fra før. Han har ungene 10 netter pr måned. Han betaler bidrag og alle fritidsaktiviteter ungene er med på. Han gjør dette pga at tjener mindre enn han. Men i dag ringte hun og sa at han må betale halve ferien som hun og ungene skal på i sommer. Dette sa han nei til. Vi skal også på ferie med ungene og det koster litt. Hun ble sur. Hun har vel ingen grunn til å bli sur for dette? Har aldri hørt at far betaler for dette? Anonymkode: c538e...e64
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Hun er sikker vant til at han strekker seg langt, men selvsagt skal hun betale for egen ferie. Han betaler for barnet gjennom bidrag, så han er ikke pliktig til å bidra med mer enn det. Anonymkode: 537ee...2c2
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er samboer med en mann som har 2 barn fra før. Han har ungene 10 netter pr måned. Han betaler bidrag og alle fritidsaktiviteter ungene er med på. Han gjør dette pga at tjener mindre enn han. Men i dag ringte hun og sa at han må betale halve ferien som hun og ungene skal på i sommer. Dette sa han nei til. Vi skal også på ferie med ungene og det koster litt. Hun ble sur. Hun har vel ingen grunn til å bli sur for dette? Har aldri hørt at far betaler for dette? Anonymkode: c538e...e64 Hallo, nei det skal han ikke! Han har alt stekt seg mer en han må. Jeg hadde blitt forbannet hvis gubben hadde gjort det her! Helt ok å stikke med barna litt lommepenger, men han skal ikke betale ferien. Anonymkode: 17396...7ff
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Selvfølgelig skal han ikke det! Noe så latterlig. Anonymkode: 0c023...20c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Med mindre de har gjort en avtale om at han skal betale slike ting trenger han ikke betale noe av ferien med mor. Anonymkode: 37154...3ba
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Da må han som motvekt be henne betale halvparten av ungernes omkostninger for den ferie dere skal på. Anonymkode: 00405...aa6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Haha. Noen damer. Vi har det likt. Far betaler mye i bidrag i tillegg betaler han for en av to aktiviteter med utstyr, den dyreste. Så skulle mor til syden i påsken og måtte ha dekket barnets reise. Far sa da nei. Han har jo ikke uendelig med penger. Mor ble møkksur. Han kan betale for å være snill men ferier må de dekke selv altså. Anonymkode: d3704...b49
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 Nei, selvfølgelig ikke. Hadde vært fint, får da skulle jeg og barna ha reist på litt finere ferier. Men selvfølgelig er det jeg som betaler, for feriene jeg tar barna med på. Han betaler bidrag, og tar han barna med på ferie, så er det han som betaler. Anonymkode: 34f27...a23
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #10 Skrevet 4. mai 2019 Synes mannen din er snill. Jeg mottar bidrag. Men det ligger en bitter tåre på hver krone. Barna mine har en utgift på ca 25000 i året i fritidsaktiviteter. Jeg betalar hver krone selv om min eksmann har utbetalt min årsinntekt i måneden. Anonymkode: b3305...8ab
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2019 #11 Skrevet 5. mai 2019 Nei aboslutt ikke. her er pappan snill og hjelper til av seg selv,men jeg ber aldri om det Anonymkode: a22ae...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå