Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Jeg føler meg nesten alene med å ha en skikkelig bra mann. Vi deler på alt av husarbeid og arbeid med barna. Vi støtter hverandre gjensidig i alt vi gjør. Vi krangler aldri, men blir enig om løsninger uten krangel. Han er min klippe, beste venn og elsker. Flere som har det slik? Anonymkode: 9c5ea...c26
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 Nå er jeg singel noen år, har ikke orket å gjøre noe for å finne en ny mann pga. at jeg har vært syk. Men slik du beskriver har jeg hatt det tidligere. Har aldri noengang kranglet om husarbeid eller andre oppgaver i hjemmet, har funnet løsninger begge har vært fornøyde med der vi har hatt ulike syn. God kommunikasjon, gjensidig respekt og omtanke kommer man langt med! Når jeg bare blir litt friskere igjen så blir det å finne en ny mann jeg kan ha det slik med, for det er absolutt mulig. Godt initiativ på trådfronten - trenger noen slike tråder midt mellom all elendigheten Anonymkode: 5ee79...395
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Ja, vi er flere. Vært sammen 17 år og har det veldig fint. Vi krangler i blant, kanskje ordentlig diskusjon hver 3-4 mnd, men løser det alltid fort. Unner alle å føle den samme tryggheten og kjærligheten. Blir trist når jeg leser om alle de dårlige forholdene folk lever i. Anonymkode: 27464...2fe
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Faktisk har en bra mann? Gode mannfolk er en utopi, men vi må bare lære oss å leve med dem. Hilsen Anniken Huitfeldt Anonymkode: da63a...dcd
the amazing spidermamma Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 Jeg har også en skikkelig snill, fin, bra mann. Vi er på tolvte året nå, og har to barn. Han tar like mye ansvar som meg på hjemmebane, her er det mye humor i hverdagen, han støtter meg når jeg har en dårlig dag (og jeg håper at han føler at jeg støtter ham). Jeg vet at han vil meg vel, og jeg ønsker også at han har det bra. Alltid.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 Har vært gift i 16 år. Mannen min er ikke perfekt, han kan være utålmodig og liker ikke å vente fex. Men han er en bra mann. Vi er veldig forskjellige, og har hatt våre stridigheter. Men nå har vi kommet fram til en arbeidsfordeling som fungerer. Vi utfyller hverandre bra, han liker best å lage mat, mens jeg vasker klær fex. Han er veldig økonomisk, og ansvarsbevisst ift å følge opp barn og sine nærmeste. Han hjalp mora mi mye på slutten av livet hennes ❤️ Mens jeg er mer ansiktet utad, skriver klage på utbygging i nærmiljøet og sender innmelding til SFO. Vi jobber turnus, og jeg kan alltid stole på at han dekker barnas behov for mat, klær oppfølging når jeg er på jobb. Han er en generøs elsker, selv om han ikke er typen til å vise så mye kjærlighet når vi er ute blant folk fex. Og så har han humor... og er praktisk. Greier å fixe det meste (greit for meg som r upraktisk anlagt). Anonymkode: 44c54...9b6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 Jeg har hele mitt voksne liv vært den som tar ansvar. For alt. Ikke nødvendigvis den som utfører alt, men den som eier ansvaret. Den som må vite alt, holde styr på alt, se alt, fikse alt, handle alt. Og alt jeg ikke gjorde, måtte jeg delegere. Ingenting skjedde av seg selv. Alle beskjeder ble oppfattet som kritikk. Alt som gikk galt i hverdagen var min feil. Nå har jeg funnet en slik man HI beskriver. Tvers gjennom fantastisk. Gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra. Ser det som sin oppgave i livet å sørge for at jeg har det best mulig. Da er det veldig lett å gjøre nøyaktig det samme tilbake. En herlig balanse. Å være viktigst i hverandres liv, å være den ene som betyr alt for hverandre. Vi er ikke alltid enig, men samtaler oss fram til veien videre. Ingen kjefter, skylder på, angriper. Gjensidig respekt. Det er fantastisk!! Noen gangster gresset grønnere folkens, mange ganger grønnere! Anonymkode: 54c2d...c7b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #8 Skrevet 3. mai 2019 Har en fantastisk mann som jeg elsker og som jeg håper å tilbringe resten av livet med. Har vært sammen i 20 år og har tre barn. Han er super med ungene, bedre enn meg. Han tar sin del av husarbeid og alt av praktisk oppfølging. Og på toppen av det hele er han opptatt av at jeg skal ha det bra. Gir meg kjærlighet i hverdagen, er raus, har humor og strekker seg ekstra langt for meg Fantastisk mann ❤️ Anonymkode: 2036d...5cf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #9 Skrevet 3. mai 2019 Jeg har også en bra mann. Vi har vært sammen i 14 år, gift i 4. Har to barn. Vi har ulike hobbyer, men det syntes jeg rett og slett er deilig 😂 Kan være uenige og vi kan diskutere, men legger oss aldri sinte. Vi snakker også alltid sammen, og kommer til bunns i uenigheter eller misforståelser. Jeg kan irritere meg grønn, og det vet jeg han kan også 😂 Vi ler og tøyser masse sammen. Han er verdens mest tålmodige mann når det kommer til meg. Jeg ser virkelig for meg at vi blir gamle sammen ❤ Anonymkode: da2e6...2fe
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #10 Skrevet 3. mai 2019 Wow, man kan ha det sånn! Heldig dere, så bra at dere setter pris på det😊 Anonymkode: fadd7...842
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #11 Skrevet 3. mai 2019 Jeg har det,kunne aldri hatt det bedre og det takket være mannen min ❤ vi er best sammen ❤ Anonymkode: ebb40...df3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #12 Skrevet 3. mai 2019 Endelig en slik tråd! Føler det er så mange som klager på mennene sine rundt omkring. Føler nesten det er slemt når jeg bare skryter av min, men føler jeg har ALL grunn til det. Har virkelig skutt gullfuglen føler jeg selv. Vi har vært sammen i 9 år og har 2 barn på 1 og 4 år. Ting går vel bedre nå enn noen gang tidligere. For det første er vi veldig gode på kommunikasjon, det tror jeg er alfa omega for at ting skal fungere. Begge er åpne for hverandres meninger og flinke til å lytte. Vi har takhøyde for forskjeller og gir hverandre tid til venner og hobbyer. Vi tar begge i et tak hjemme, både på husvask, klesvask, matlaging og oppfølging av barna. Vi har også tatt oss råd til barnevakt en gang i uken på kveldstid, da drar vi på utflukter og gir hverandre den fulle og hele oppmerksomhet. Dette er med på å styrke forholdet vårt i en hektisk hverdag. Jeg ELSKER mannen min, han er min bestevenn og klippe i livet💕 Anonymkode: 662a5...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå