Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #1 Skrevet 3. mai 2019 Legen advarte meg veldig mot kraftige bivirkninger i oppstartsfasen, så hvis det er noen som vil dele erfaringene sine, så er det supert 😅 Anonymkode: be65b...036
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #2 Skrevet 3. mai 2019 https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/pasienter/pil-topimax-janssen-564719 Anonymkode: 7bafa...ab0
Juliea Ruler Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Jeg klarte meg fint med opptrapping til 50 MG, så mer og mer bivirkninger frem til 75 MG og ble blind og svimmel opp til 100 MG så jeg måtte slutte. mindre søtsug så gikk ned i vekt noe som var positivt. men jeg måtte altså slutte da dosen jeg skulle stå på for å minske migrene var 100mg
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Har epilepsi. Trappet opp forsiktig men fikk likevel en del bivirkninger. Dårlig matlyst var ikke så verst men jeg begynte å få depressive og destruktive tanker, noe som er helt ulikt meg. Så Topimax ble faset ut igjen og jeg begynte på noe annet. Anonymkode: ea26e...0b4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/pasienter/pil-topimax-janssen-564719 Anonymkode: 7bafa...ab0 Ja, jeg kan Google 😉 Men vil ha personlige erfaringer. Anonymkode: be65b...036
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 45 minutter siden, Juliea ruger skrev: Jeg klarte meg fint med opptrapping til 50 MG, så mer og mer bivirkninger frem til 75 MG og ble blind og svimmel opp til 100 MG så jeg måtte slutte. mindre søtsug så gikk ned i vekt noe som var positivt. men jeg måtte altså slutte da dosen jeg skulle stå på for å minske migrene var 100mg Takk for svar! Jeg skal også bruke det mot migrene. Har tidligere gått på Delepsine i 7-8 mnd, men hadde får mye vektoppgang og var veldig lite fungerende. Så nå skal vi prøve dette. Vektnedgang sier jeg ikke nei til, men er litt bekymret for den psykiske ustabiliteten😅 Hva mener du med at du ble «blind og svimmel»? 😳 Anonymkode: be65b...036
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har epilepsi. Trappet opp forsiktig men fikk likevel en del bivirkninger. Dårlig matlyst var ikke så verst men jeg begynte å få depressive og destruktive tanker, noe som er helt ulikt meg. Så Topimax ble faset ut igjen og jeg begynte på noe annet. Anonymkode: ea26e...0b4 Ja, det er akkurat det depressive jeg er nervøs for! 😳 Anonymkode: be65b...036
Juliea Ruler Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Jeg skal også bruke det mot migrene. Har tidligere gått på Delepsine i 7-8 mnd, men hadde får mye vektoppgang og var veldig lite fungerende. Så nå skal vi prøve dette. Vektnedgang sier jeg ikke nei til, men er litt bekymret for den psykiske ustabiliteten😅 Hva mener du med at du ble «blind og svimmel»? 😳 Anonymkode: be65b...036 At jeg mistet synet på eneøyet. Prikking i det andre. Veldig svimmel måtte reise meg saaaktefra sofa og seng. jeg måtte slutte. Håper du får en bedre erfaring
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 Jeg ble så svimmel at jeg nesten ikke kunne stå på beina, måtte slutte med de Anonymkode: 36888...2be
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 På 4.5.2019 den 11.05, Juliea ruger skrev: At jeg mistet synet på eneøyet. Prikking i det andre. Veldig svimmel måtte reise meg saaaktefra sofa og seng. jeg måtte slutte. Håper du får en bedre erfaring Kan jeg spørre hvor lenge det varte? Altså hvor lenge var du midlertidig blind? Var det sammenhengende fra du økte dosen, til du trappet ned, eller var det sånn forbigående en time her og en time der? Hvis du forstår hva jeg mener 😅 Anonymkode: be65b...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå