Gå til innhold

Lesbiske skjekketriks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen tips? Hvordan er sjekkedynamikken når det er snakk om lesbiske jenter? 

Blir vel ikke det samme som å skjekke opp en mann?🤪 Vil invitere ei ut, men aner ikke hvordan, da jeg aldri har gjort dette før. Føler lesbiske er litt mer direkte og aggressive...😅 Spennende blir det uansett! 

Anonymkode: e69ba...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mye vanskeligere, man må gå på kurs og sertifiseres, faktisk. Det henger nok sammen med at lesbiske ikke er mennesker som oss.

Skrevet
34 minutter siden, sug lut skrev:

Det er nok mye vanskeligere, man må gå på kurs og sertifiseres, faktisk. Det henger nok sammen med at lesbiske ikke er mennesker som oss.

👍

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Lesbisk her, kan bekrefte at det er sånn det funker. Ikke allment kjent blant dere vanlig dødelige, men like fullt sant. Dessuten får man flanellskjorte og bredbeint gange utdelt etter at sertifiseringen er i boks. Og snusleppe. Og deilige, lesbiske hender som kan gjøre magiske ting. 😍

Anonymkode: 3062c...a54

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lesbisk her, kan bekrefte at det er sånn det funker. Ikke allment kjent blant dere vanlig dødelige, men like fullt sant. Dessuten får man flanellskjorte og bredbeint gange utdelt etter at sertifiseringen er i boks. Og snusleppe. Og deilige, lesbiske hender som kan gjøre magiske ting. 😍

Love it!🤩

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke glem at du må klippe deg kort. Det er en del av sertifiseringsprosessen!

Skrevet
1 time siden, gale damen skrev:

Ikke glem at du må klippe deg kort. Det er en del av sertifiseringsprosessen!

Jeg klippet meg kort for ikke så lenge siden, lite visste jeg at da ble jeg lesbisk. Så nå er jeg lesbisk...og litt aggressiv ble jeg visst og

Anonymkode: 75c3e...62f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klippet meg kort for ikke så lenge siden, lite visste jeg at da ble jeg lesbisk. Så nå er jeg lesbisk...og litt aggressiv ble jeg visst og

Tullejente 😅

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan godt komme og være aggressiv med meg... 😎

(HI, til info er dette et lesbisk sjekketriks ⬆️)

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan godt komme og være aggressiv med meg... 😎

(HI, til info er dette et lesbisk sjekketriks ⬆️)

Kult. Gjelder å være direkte. Altså, aggressiv.😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...