Gå til innhold

Bestille mat for konfirmasjon, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster skal snart arrangere konfirmasjon, noen tips til hva som bør bestilles eller fra hvor? kom med erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, MammatilArild skrev:

Min søster skal snart arrangere konfirmasjon, noen tips til hva som bør bestilles eller fra hvor? kom med erfaringer

glemte å nevne, det er i Oslo.

Skrevet

Noen tips? haster litt...

Skrevet

Det første jeg kan si, er at dersom det er konfirmasjon i år, så er dere ALT for sent ute. Nå må dere nesten bare ta til takke med det som er mulig å få, uansett hva det er. For å sette det på spissen. 

Anonymkode: 59e38...ef4

Skrevet

Kan dere ikne bare lage maten selv? Da får dere det dere vil ha.

Anonymkode: bdf40...655

Skrevet

Hvor raskt er komfen? Hvor mange blir dere? Hvilken type lokale?

og ikke minst hvilken type mat ønsker dere spise? Her er det komf de to neste helgene og noen skal ha smørbrød, koldtbord, tapas, pinnekjøtt, pizzabuffet, 3 rettersmiddag på hotell, grille osv. 

Anonymkode: e1e03...d08

Skrevet

Tapas fra Delicatessen er veldig godt. Bestilte det til et selskap for ikke så lenge siden. 

Anonymkode: c16eb...ead

Skrevet

Real mat. 

Anonymkode: 23210...24b

Skrevet

Var i en konfirmasjon forrige helg hvor de hadde kinamat. Veldig godt. Bestilt fra en kinarestaurant. 

I fjor var jeg i to konfirmasjoner, den ene var det hjemmelaget koldtbord i og den andre spekemat bestilt fra slakteren. 

Konfirmanten bør jo ha noe å si her, viktig å få mat hun/han liker også. 

Anonymkode: a369d...521

Skrevet

Tenker du på catering er du sent ute. Går alltid an å bestille kinamat, de er etter min erfaring meget fleksible, men vanlig koldtbord, tapas osv lagd av en ok caterer blir vanskelig.

Dere kan ikke være så mange, ellers måtte dere jo hatt leid lokale, hva med å lage selv? Jeg lagde til 15 stykker i fjor, det var en del planlegging og jobb (la konfirmanten hjelpe til dagen før!) men vi fikk det vi ønsket og rimelig i forhold til caterer.

Anonymkode: 12254...ea1

Skrevet

Bestill fra Kanon Catering. Beste cateringfirma i Oslo.

Skrevet
På 3.5.2019 den 8.43, Anonym bruker skrev:

Tenker du på catering er du sent ute. Går alltid an å bestille kinamat, de er etter min erfaring meget fleksible, men vanlig koldtbord, tapas osv lagd av en ok caterer blir vanskelig.

Dere kan ikke være så mange, ellers måtte dere jo hatt leid lokale, hva med å lage selv? Jeg lagde til 15 stykker i fjor, det var en del planlegging og jobb (la konfirmanten hjelpe til dagen før!) men vi fikk det vi ønsket og rimelig i forhold til caterer.

Anonymkode: 12254...ea1

Vi hadde tenkt cateringselskap ville være til hjelp og har sendt forespørsel til 2 firmaer og venter på svar. Håper en av dem sier ja så får vi løst dette problemet så snart som mulig... -.-

Skrevet
2 timer siden, MammatilArild skrev:

Vi hadde tenkt cateringselskap ville være til hjelp og har sendt forespørsel til 2 firmaer og venter på svar. Håper en av dem sier ja så får vi løst dette problemet så snart som mulig... -.-

Har du ikke fått noe svar på mail til mandag så må du ta deg en ringerunde!

• 3 uker senere...
Skrevet
På 4.5.2019 den 16.26, frk Nilsen skrev:

Har du ikke fått noe svar på mail til mandag så må du ta deg en ringerunde!

Vi fikk bestilt selv om det var på litt kort varsel. Alt gikk som planlagt og helt feilfri, maten vi fikk bestilt var også helt fantastisk. Det som var viktigst var jo maten også skulle bli levert presis og vi var egentlig litt skeptisk til det men det var ingenting å tenke på og catering løsningen var beste konklusjon. Kan vell anbefale firmaet videre for noen andre som skal bestille senere. Epil Catering heter firmaet.

Skrevet
6 timer siden, MammatilArild skrev:

Vi fikk bestilt selv om det var på litt kort varsel. Alt gikk som planlagt og helt feilfri, maten vi fikk bestilt var også helt fantastisk. Det som var viktigst var jo maten også skulle bli levert presis og vi var egentlig litt skeptisk til det men det var ingenting å tenke på og catering løsningen var beste konklusjon. Kan vell anbefale firmaet videre for noen andre som skal bestille senere. "Fjernet navn" heter firmaet.

Godt at du husket navnet på firmaet denne gangen da!  Fikk du ikke nok kunder etter forrige reklamestunt?

Skrevet
7 timer siden, MammatilArild skrev:

Vi fikk bestilt selv om det var på litt kort varsel. Alt gikk som planlagt og helt feilfri, maten vi fikk bestilt var også helt fantastisk. Det som var viktigst var jo maten også skulle bli levert presis og vi var egentlig litt skeptisk til det men det var ingenting å tenke på og catering løsningen var beste konklusjon. Kan vell anbefale firmaet videre for noen andre som skal bestille senere. Epil Catering heter firmaet.

Pinlig

Anonymkode: f02d0...352

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pinlig

Uuuups :plystre:

Anonymkode: 23685...a73

• 2 uker senere...
Skrevet
På 23.5.2019 den 0.01, Yellow Brick Road skrev:

Godt at du husket navnet på firmaet denne gangen da!  Fikk du ikke nok kunder etter forrige reklamestunt?

Skal vi beskylde hverandre for hver enkel kommentar som blir lagt ut her? Du er usaklig og kommer med altfor dum kommentar. Tydeligvis gjør du slike ting siden du beskylder andre for dette. :) Og mens vi først snakker om reklame anbefaler jeg deg morgenlevering for å fersk brød. ( Da ble det 100 kr til i lomma fra morgenlevering ) ;)

Skrevet
10 minutter siden, MammatilArild skrev:

Skal vi beskylde hverandre for hver enkel kommentar som blir lagt ut her? Du er usaklig og kommer med altfor dum kommentar. Tydeligvis gjør du slike ting siden du beskylder andre for dette. :) Og mens vi først snakker om reklame anbefaler jeg deg morgenlevering for å fersk brød. ( Da ble det 100 kr til i lomma fra morgenlevering ) ;)

Ikke dum deg ut da. Det er jo lett å se at du lager innlegg bare for å reklamere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...