Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Hei, jeg er 30 uker gravid, og oppdaget nettopp at jeg har små kuler under huden nederst på magen - rett over keisersnittet jeg har fra førstemann. De er ikke direkte vonde, men ubehagelig å ta på. Noen som har noe erfaring med hva dette kan være? tenkte å ringe jordmor i morgen å spørre, men gjør et forsøk her først :-) Anonymkode: ad09e...648
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Jøsses, det har jeg også! Uke 33 her, Og kjent de lenge.. har bare tenkt det er arrvev... Anonymkode: 2ef53...716
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Arrvev var det første keg også tenkte på! Anonymkode: 646ef...533
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jøsses, det har jeg også! Uke 33 her, Og kjent de lenge.. har bare tenkt det er arrvev... Anonymkode: 2ef53...716 Da er det sikkert bare arrvev som du sier, det tenkte jeg ikke på, takk! Jeg har gått med litt for stramme bukser i dag så er litt øm, kanskje derfor jeg kjenner de nå plutselig bare.. Anonymkode: ad09e...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå