Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Har nå anledning til å bruke et halvt år på å få meg ny jobb, men hva skal jeg bli?? Er 40 år og har fått de barna jeg skal ha. Jeg har økonomiutdannelse, jobbet med regnskap og eiendom de siste 10 årene. Er veldig glad i å jobbe med mennesker, så kunne gjerne jobbet med noe helt annet. Har tidligere jobbet innen kundeservice og med både barn og eldre. Viktig for meg er Lønn (ikke under 500.000 i året) Fleksibilitet Menneskekontakt Gjerne mulighet for hjemmekontor Noen som har noen gode tips til hva slags mulighet jeg har? Anonymkode: 22497...ac9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har nå anledning til å bruke et halvt år på å få meg ny jobb, men hva skal jeg bli?? Er 40 år og har fått de barna jeg skal ha. Jeg har økonomiutdannelse, jobbet med regnskap og eiendom de siste 10 årene. Er veldig glad i å jobbe med mennesker, så kunne gjerne jobbet med noe helt annet. Har tidligere jobbet innen kundeservice og med både barn og eldre. Viktig for meg er Lønn (ikke under 500.000 i året) Fleksibilitet Menneskekontakt Gjerne mulighet for hjemmekontor Noen som har noen gode tips til hva slags mulighet jeg har? Anonymkode: 22497...ac9 Glemte å svare at jeg bor i Oslo Anonymkode: 22497...ac9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Rektor uten pedagogisk utdannelse? Lykke til...... Anonymkode: 837ab...103
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Rektor uten pedagogisk utdannelse? Lykke til...... Anonymkode: 837ab...103 Med en økonomisk utdannelse kan hun absolutt få jobb som rektor. Det er større mulighet for det med en pedagogisk bakgrunn, men det er ikke et krav. Anonymkode: d5979...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Med en økonomisk utdannelse kan hun absolutt få jobb som rektor. Det er større mulighet for det med en pedagogisk bakgrunn, men det er ikke et krav. Anonymkode: d5979...fa7 Takk for svar 😊 rektor i osloskolen er ingen spøk så tror ikke helt det. Andre? Anonymkode: 22497...ac9
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 Sykepleier, aldri angret en dag på det👍🏼 Anonymkode: 0b5c8...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå