Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Dersom barna begår kriminelle handlinger? Hva synes dere om forslaget til FRP? Anonymkode: 27dda...177
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Mest trolig vil det bare straffe barna. Og om foreldrene har lite å leve av fra før så vil de jo ha rett på sosialstønad, så da kan vel flere få dekket opp barnetrygden der. Tror uansett at det vil være langt mer kostbart å administrere enn hva man ev. sparer. Så må det trolig brukes enda mer penger på å behandle klagesakene som garantert vil komme. Ikke har jeg tro på at det vil virke det minste forebyggende på kriminalitet heller. Et typisk lite gjennomtenkt forslag fra det partiet. Men et flott forslag for å øke byråkratiet ytterligere, noe denne regjeringen har vært gode på. Anonymkode: 84bc0...52d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Det er så kunnskapsløst at det er til å grine av. Anonymkode: 52e24...1e8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dersom barna begår kriminelle handlinger? Hva synes dere om forslaget til FRP? Anonymkode: 27dda...177 Hæ, dette har jeg ikke hørt om. Hva iallverden slags tankegang er det bak dette. Vet faktisk ikke om jeg skal le eller gråte. Det gir ingen mening samme hvordan jeg vrir og vender på det. Anonymkode: 8f15d...a24
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 For det første er ikke dette noe FRP står for. Det er kun en idé/tanke fra en (eller to) i partiet. For det andre blir det feil å skrive "Frata foreldre"...... på NAV sine sider står det: "Hvis barnet blir født i Norge, vil mor automatisk få barnetrygd omtrent 2 måneder etter fødselen.". Altså får far ingenting av dette til å bruke på barna om ikke "mor" er snill og fordeler videre, som familiens overhode hun er. Anonymkode: 75c33...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå