Gå til innhold

hva er mest riktig her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er bedt i 3 bursdager neste helg, og dessverre samme dag, så han må velge en, alle skal ha svar senest onsdag, mtt barn vil gå til det ene barnet,men er usikker på hvordan det funker, dette er av det motsatt kjønn og samme alder som han , de begynner på skolen, mens de 2 andre er ei jente som blir 4 og en gutt som blir 5.

Skal jeg la han velge selv? eller skal jeg velge for han, fikk av barnet som blir 4 først,men alle skal ha svar om man kommer onsdag som nevnt

 

Anonymkode: 041d8...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det var synd at alle skulle ha bursdag samtidig, men sånn er det og da må du velge. Jeg synes du skal gå i bursdagen til den av disse som du leker mest med. Hvem av disse tre føler du at du leker mest med?"

Også hadde jeg sendt han i bursdag til den personen han valgte.

Anonymkode: e048a...8c3

Skrevet

Ville du valgt noe annet enn barnet ditt? 

Forresten, hva har det å si at den på samme alder er av motsatt kjønn? Skjønte ikke helt det der.. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

"Det var synd at alle skulle ha bursdag samtidig, men sånn er det og da må du velge. Jeg synes du skal gå i bursdagen til den av disse som du leker mest med. Hvem av disse tre føler du at du leker mest med?"

Også hadde jeg sendt han i bursdag til den personen han valgte.

Anonymkode: e048a...8c3

Dette 😊

Anonymkode: c97e9...6b7

Skrevet
1 time siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Ville du valgt noe annet enn barnet ditt? 

Forresten, hva har det å si at den på samme alder er av motsatt kjønn? Skjønte ikke helt det der.. 

Enig med deg

Anonymkode: c97e9...6b7

Skrevet

Gå i bursdag til ho som han skal begynne på skulen med. Det er mest naturleg sidan det er dit han vil. 

Skrevet

Mest naturlig å gå til hun han skal begynne på skolen med. Men jeg ville gjort alle foreldrene oppmerksom på kræsjen. Det kan hende det er mange som er invitert til alle, og da kan det fort bli tynt i rekkene i alle selskapene. Kan hende foreldrene vil ønske å endre noe, f. eks. slå sammen, eller endre tidspunktene. 

Anonymkode: e68f7...b88

Skrevet

de begynner ikke på samme skole,men er veldig gode venner, og vert det siden rundt 2 års alderen, hun på 4 leker han sjelden med, bare av og til ,mens han på 5 leker han en del med. Synes det er veldig dumt alle er sammen,men tenker litt ang hun som er like gammel begynner 1130-14,mens gutten fra 1430-1630, så lurer litt på og gå i begge,men vet ikke, kanskje han blir for sliten av det,men tror det går, begge er på lekenland,men bare 2 forskjellige. hun på 4 når vi ikke for hun er fra 13-15

Anonymkode: 041d8...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...