Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Hei. Jeg har et forhold til en mann som er langt yngre enn meg. Dette forholdet er det kun noen få av mine nærmeste venner som kjenner til. Han har gitt meg mange gaver, men har gitt beskjed om at det holder, det er dyre gaver og jeg synes det blir feil. Jeg har et barn, som heller ikke vet noe om denne mannen, barnet har bursdag snart og i forrige uke kjøpte denne mannen en dyr gave til barnet mitt, over 5000 kr, som han insisterte på at barnet måtte få. I går sendte han mld og lurte på hvilken str i klær barnet brukte, for han ville glede barnet mitt med enda en gave. Da sa jeg nei, og at det holdt nå. Han ble veldig fornærmet og mente jeg var "jævlig frekk" som han sa. Er jeg det damer? Jeg mener han ikke respekterer det jeg sier. Anonymkode: c3cd6...c92
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Neida. Du er ikke frekk. Han har ikke sosiale antenner og lytter ikke til det du sier. Om han kaller deg «jævlig frekk» for det, hadde fått alarmsignalene mine til å hyle. Du har sagt du syns det blir feil, noe alle andre fornuftige mennesker også ville synes. Mens han tråkker over dine tydelige grenser og forventer at du er takknemlig. Han høres ut som en god egoist altså. Anonymkode: bf335...870
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neida. Du er ikke frekk. Han har ikke sosiale antenner og lytter ikke til det du sier. Om han kaller deg «jævlig frekk» for det, hadde fått alarmsignalene mine til å hyle. Du har sagt du syns det blir feil, noe alle andre fornuftige mennesker også ville synes. Mens han tråkker over dine tydelige grenser og forventer at du er takknemlig. Han høres ut som en god egoist altså. Anonymkode: bf335...870 Enig. Dette er ikke en ok måte å forholde seg til dama si på. Anonymkode: 5a64d...da1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Du bil ha en pulekompis, han vil ha et forhold. Anonymkode: c19b3...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå