Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har spurt reiseselskapet om dette, men fikk ikke noe ordentlig svar, så da prøver jeg orakelet her inne istede😊 Hvis man reiser uspesifisert og kommer på et all inklusive hotell der all inklusive er inkludert i prisen dersom du hadde kjøpt vanlig reise, får du også all inklusive da? Jeg mener ikke hoteller som tilbyr all inklusive pakker mot et tillegg i prisen, men de hotellene det er umulig å bestille uten all inklusive. Noen med erfaring? Anonymkode: a23f0...269
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 *inclusive. Beklager den 😂 HI Anonymkode: a23f0...269
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #3 Skrevet 3. mai 2019 Ingen med erfaring rundt dette? Anonymkode: a23f0...269
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #4 Skrevet 3. mai 2019 Sannsynligheten for å komme på et uspesifisert allinclusive er liten. Du kommer stort sett på 2* hotell. Anonymkode: db999...e53
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #5 Skrevet 3. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sannsynligheten for å komme på et uspesifisert allinclusive er liten. Du kommer stort sett på 2* hotell. Anonymkode: db999...e53 Det er ikke min erfaring. Vi har som regel kommet på veldig fine hoteller Anonymkode: 8fdd9...029
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #6 Skrevet 3. mai 2019 På 2.5.2019 den 9.19, Anonym bruker skrev: Jeg har spurt reiseselskapet om dette, men fikk ikke noe ordentlig svar, så da prøver jeg orakelet her inne istede😊 Hvis man reiser uspesifisert og kommer på et all inklusive hotell der all inklusive er inkludert i prisen dersom du hadde kjøpt vanlig reise, får du også all inklusive da? Jeg mener ikke hoteller som tilbyr all inklusive pakker mot et tillegg i prisen, men de hotellene det er umulig å bestille uten all inklusive. Noen med erfaring? Anonymkode: a23f0...269 Har reist uspesifisert en gang og da stod der noe om at eventuelle måltidspakker kom i tillegg. Anonymkode: fab17...76a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #7 Skrevet 3. mai 2019 På 2.5.2019 den 9.19, Anonym bruker skrev: Jeg har spurt reiseselskapet om dette, men fikk ikke noe ordentlig svar, så da prøver jeg orakelet her inne istede😊 Hvis man reiser uspesifisert og kommer på et all inklusive hotell der all inklusive er inkludert i prisen dersom du hadde kjøpt vanlig reise, får du også all inklusive da? Jeg mener ikke hoteller som tilbyr all inklusive pakker mot et tillegg i prisen, men de hotellene det er umulig å bestille uten all inklusive. Noen med erfaring? Anonymkode: a23f0...269 Noen tidligere naboer reiste uspesifisert, og havnet på ett topp all inclusive. Fikk alt dekket av mat og drikke. Dette var mange år siden... Anonymkode: 4ce17...2e7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #8 Skrevet 3. mai 2019 Min erfaring er at det ved uspesifiserte reiser står at evt mat kommer i tillegg. så er også min erfaring at det varierer om du faktisk må betale eller ikke. Vi har kommet på veldig fine hoteller og ikke blitt fakturert for frokost. Og vi har kommet på helt ordinøre hoteller hvor de krever ekstra betaling for frokost. All inklusive har vi derimot aldri kommet på. Anonymkode: 9d01e...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå