Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #1 Skrevet 2. mai 2019 Jeg og samboer sliter.Vi har hatt en pause, men bestemt oss for Ă„ prĂžve igjen. Jeg sliter veldig med intimitet og det Ă„ ha lyst pĂ„ han og sex med han...jeg kunne sikkert trengt Ă„ snakket med en sexterapaut, men det er 3 timers kjĂžring (en vei)herfra sĂ„ det blir sĂ„ tungvint..... Noen gode tips? Jeg tenner lett pĂ„ andre(altsĂ„ har ikke sex med noen andre), og blir kĂ„t hvis jeg tenker pĂ„ en som jeg synes er kjekk.Bare ikke samboerđ Anonymkode: de32c...92c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #2 Skrevet 2. mai 2019 Hva er det meg han, som gjÞr at du ikke er tiltrukket? Anonymkode: ce2a0...252
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Da er det vel ikke liv laga? Jeg har forsÞkt begge deler, altsÄ forhold med en jeg har ligget med nÄr jeg «mÄ», uten Ä ha lyst, og nÄ i et forhold med en jeg har lyst til Ä ligge med jevnlig, fortsatt, 4 Är ut i forholdet. Jeg kunne aldri tenkt meg Ä leve i den fÞrste situasjonen igjen!  Anonymkode: e6e2f...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ