Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Noen som kan si noe om dette? Anonymkode: 2b3e4...93f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Det er når du skjønner at herfra går det bare nedover... Helsa, utseendet osv. Før 40 kan man enda tenke på seg selv som bare voksen. Når man er over 40 begynner alt å gå den gale veien. Noen menn føler at de må skynde seg å finne ei ny dame før det er for sent. Man kommer til et punkt i livet -barna begynner å bli større, og dersom man skal gjøre endringer i livet, er liksom tida i 40-årene. Anonymkode: 1ae73...459
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 Man når gjerne et punkt ved ca 40 år hvor man begynner å gjøre status på livet sitt. Har jeg egentlig gjort det jeg ville? Er jeg der jeg vil være? Osv. Det har ikke så mye med forfall å gjøre, men skal man rekke å lægge om livet sitt er det ved å være på tide. Ofte er ikke barna så små lengre, så man får tid til å tenke. For en del kommer der irrasjonelle panikkreaksjoner. Anonymkode: 09afa...2e3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er når du skjønner at herfra går det bare nedover... Helsa, utseendet osv. Før 40 kan man enda tenke på seg selv som bare voksen. Når man er over 40 begynner alt å gå den gale veien. Noen menn føler at de må skynde seg å finne ei ny dame før det er for sent. Man kommer til et punkt i livet -barna begynner å bli større, og dersom man skal gjøre endringer i livet, er liksom tida i 40-årene. Anonymkode: 1ae73...459 Hehe, takk! Jeg er nettopp fylt 30 år. Føler jeg begynner å bli gammel (30-årskrisa).😅 Anonymkode: 2b3e4...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå