Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Hvordan?? Jeg blir et troll 1 gang i mnd!! Jeg må gjøre noe!! Anonymkode: 5453b...430
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Altså...jeg fikk råd om å begynne på p-piller....men da ble jeg et troll hele mnd og sluttet etter to brett. Mulig jeg skulle holdt ut litt lenger, men da hadde nok mistet både familie og venner. Anonymkode: 739a1...44d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Jeg går ikke på noe prevensjon nå. Jeg er snill og grei når jeg ikke venter mensen. Men når jeg gjør- det koker inni meg!! Alt er galt! Jeg kommenterer alt!! Og kjefter.. kommer til å miste mann og barn.. Anonymkode: 5453b...430
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 Spiser p-piller uten opphold. Slipper både mensen og sinne. Det er ufattelig deilig Anonymkode: a0782...2f1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #5 Skrevet 2. mai 2019 Samme her! Vurderte faktisk i går å lage en tråd om det. Fy satan å idioter folk er når jeg venter mensen, det ække måte på! Alt er galt. Dere som sier p-piller, er det ikke uheldig å gå på de konstant? Anonymkode: a5b58...93b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mai 2019 #6 Skrevet 2. mai 2019 Men hva om man vil bli gravid da? Kan jo ikke bruke prevensjon da😒 Jeg har aldri vært slik tidligere, men de to siste årene har jeg blitt skikkelig heks. Håpte kanskje det skulle bli bedre når jeg tok ut hormonspiralen, men jeg merker ingen endring😬
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #7 Skrevet 2. mai 2019 Nattlysolje, kapsler kjøpt på Helsekost. Hjalp her! Anonymkode: d789a...9a6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #8 Skrevet 2. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme her! Vurderte faktisk i går å lage en tråd om det. Fy satan å idioter folk er når jeg venter mensen, det ække måte på! Alt er galt. Dere som sier p-piller, er det ikke uheldig å gå på de konstant? Anonymkode: a5b58...93b Nei, det er en myte. HI: jeg satte inn hormonspiral. Roet seg betraktelig. Anonymkode: 4d8ed...e59
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #9 Skrevet 2. mai 2019 Tok helt av når jeg ble 33-34. Omg. Hjalp litt å informere de jeg bor sammen med at neste uke kommer jeg til å være sliten og sur, og at da bør de bidra ekstra, ikke ta utbrudd personlig, og la meg være litt mer i fred. Et større problem er jo at det ikke bare er 5 dager PMS, det er jo 5 dager rundt eggløsning også 🙄 Anonymkode: ae374...8f3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #10 Skrevet 2. mai 2019 Det er en antidepressivmedisin som kan tas 10 dager før forventet mens. Funket veldig bra for meg, men jeg mistet all sexlyst og evne til å få orgasme de 10 dagene. Så jeg kuttet. Anonymkode: 06009...1c9
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #11 Skrevet 10. mai 2019 På 2.5.2019 den 14.08, Anonym bruker skrev: Det er en antidepressivmedisin som kan tas 10 dager før forventet mens. Funket veldig bra for meg, men jeg mistet all sexlyst og evne til å få orgasme de 10 dagene. Så jeg kuttet. Anonymkode: 06009...1c9 Men jeg er ikke så gira på sex nå når jeg er et troll heller 😓 Skjønner ikke hvordan jeg skal skjerpe meg!! Anonymkode: 5453b...430
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #12 Skrevet 10. mai 2019 Håper flere har råd her. Jeg lurer på det samme. Hormonspiral gjorde alt verre for meg, og p-piller fungerer heller ikke. Nattlysolje har hjulpet litt, men ikke nok. Anonymkode: 89185...cba
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #13 Skrevet 10. mai 2019 Jeg skilte meg. Fant ut at det var ikke min pms, men mannen som var problemet. Trodde jeg var et monster og skammer meg. Men det var han som var et monster. Pms er helt borte. Kan merke ørlite grann, men blir heller litt lett lei meg. Ikke sint. Anonymkode: 95736...5d5
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #14 Skrevet 10. mai 2019 På 2.5.2019 den 14.03, Anonym bruker skrev: Tok helt av når jeg ble 33-34. Omg. Hjalp litt å informere de jeg bor sammen med at neste uke kommer jeg til å være sliten og sur, og at da bør de bidra ekstra, ikke ta utbrudd personlig, og la meg være litt mer i fred. Et større problem er jo at det ikke bare er 5 dager PMS, det er jo 5 dager rundt eggløsning også 🙄 Anonymkode: ae374...8f3 Samme her. Jeg har 8 dager før mens og 8 dager før menstruasjon. Jeg blir et vrak! Og blir sengeliggende mef migrene😭 Går mest utover mannen. Barna klarer jeg å være rolig med. Nevrolig foreslo å sjekke opp hormoner. Men legen mener at alt står bra til. Anonymkode: 043b7...5b1
Fru Banderas Skrevet 10. mai 2019 #16 Skrevet 10. mai 2019 På 2.5.2019 den 14.03, Anonym bruker skrev: Tok helt av når jeg ble 33-34. Omg. Hjalp litt å informere de jeg bor sammen med at neste uke kommer jeg til å være sliten og sur, og at da bør de bidra ekstra, ikke ta utbrudd personlig, og la meg være litt mer i fred. Et større problem er jo at det ikke bare er 5 dager PMS, det er jo 5 dager rundt eggløsning også 🙄 Anonymkode: ae374...8f3 Det heter DAAAAA!!! "DA jeg ble 33-34". Og nei, jeg er ikke et hormontroll. Aldri, faktisk. Spesielt ikke denne helgen. Kremt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #17 Skrevet 10. mai 2019 9 minutes ago, Fru Banderas said: Det heter DAAAAA!!! "DA jeg ble 33-34". Og nei, jeg er ikke et hormontroll. Aldri, faktisk. Spesielt ikke denne helgen. Kremt. Haha. Dagens! Anonymkode: 80c1a...3b0
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #18 Skrevet 10. mai 2019 Jeg har fått MANGE hormonelle bivirkninger etter at jeg fikk satt inn hormonspiral. Spiralen datt ut (!!!) av seg selv etter tre måneder men bivirkningene er like ille nå etter et halvt år. Uro og irritasjon en uke før mensen. Jeg blir så rasende at jeg bobler av den minste ting. Samtidig så har jeg en sånn uro i meg at det grenser til psykiske problemer, no kidding. Blør store klumper, men det har faktisk avtatt noe nå. Da jeg hadde spiral var det helt horribelt! Migrene med aura startet med innsett av spiral. Harvest dag 1 eller 2 av mensen hver gang. Har aldri vært plaget før. Før hormonspiralen hadde jeg aldri problemer med pms, migrene eller store blødninger. ALDRI. Og jeg er 37 år. Anonymkode: f88cb...937
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #19 Skrevet 10. mai 2019 Akupunktur og omega3. Noen kan også ha veldig god nytte av visse mineraltilskudd. Anonymkode: b67e5...42d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #20 Skrevet 10. mai 2019 Hva heter denne antidepressiva? Er det noe alle kan få? Anonymkode: 5557f...e46
shewolf Skrevet 10. mai 2019 #21 Skrevet 10. mai 2019 Jeg hadde samme problem. Leeeenge. Og bittelitt forsatt kanskje. Ble sendt til psykolog, fikk antidepressiva og sterke angstdempende. Funka midlertidig, men jeg ønsket ikke å gå på det. Begynte å trene, ting jeg liker (!) Ble nesten borte og kutta ut en del sukker. Ustabilt blodsukker gjør også at man blir mer grinete. Dropp piller, prøv å slit deg ut fysisk innimmellom først. Da slapper hjernen mer av!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #22 Skrevet 11. mai 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva heter denne antidepressiva? Er det noe alle kan få? Anonymkode: 5557f...e46 Citalopram Sandoz 10mg var den jeg fikk. Fungerte veldig bra for meg. Men, som tidligere sagt, bivirkningen jeg fikk var at jeg mistet helt sexlysten og jeg fikk ikke orgasme (selv om jeg onanerte). Dette startet dag to når jeg tok dette medikamentet. Du begynner å ta tablettene 10 dager før forventet mens (noe som ikke er like presis). Så da røyk det nesten to uke der uten lyst eller sex før mensen kom. Så da satt jeg igjen med en knapp uke i mnd med sexlyst og evne til å få orgasme. Da fant jeg og samboeren ut at vi får heller merke av i kalenderen og jobbe med å være mer forståelsesfulle på begge kanter. Også tar jeg nattlysolje som hjelper litt. Anonymkode: 06009...1c9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #23 Skrevet 11. mai 2019 Har prøvd fluoxetin lykkepiller. Samme erfaring som hun over med manglende lyst. Men pms ble mye bedre. Anonymkode: 99256...42d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #24 Skrevet 11. mai 2019 På 2.5.2019 den 11.10, Anonym bruker skrev: Samme her! Vurderte faktisk i går å lage en tråd om det. Fy satan å idioter folk er når jeg venter mensen, det ække måte på! Alt er galt. Dere som sier p-piller, er det ikke uheldig å gå på de konstant? Anonymkode: a5b58...93b Neida, dagens p-piller kan du fint gå på hele tiden. Men mange opplever spotting om de får for lenge, da må du finne ut hva som fungerer for deg. For meg fungerte det fint å ta tre brett på rappen, så ha en pause og blødning, så tre brett på rappen igjen. Gynekologen sa det var helt ok. Men ellers er det en del som har god hjelp av disse preparatene du får på helsekosten, det er ikke bare nattlysolje, det er flere også. Søsteren min sier at de mister effekten om hun går for mange måneden på samme produkt, så hun bytter innimellom, da fungerer det greit på henne. Jeg personlig fikk en svulst på eggstokken som var så mistenkelig at de ikke turte la den andre stå, så de fjernet rubbel og bit inni der. Nå viste det seg av svulsten var godartet da, men jeg hadde jo allderede mistet begge eggstokkene og overgangsalderen var et faktum. Har ingen negative erfaringer med det, når hetetoktene hadde gitt seg ble livet veldig greit Anonymkode: bc11a...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå