Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Kjenner jeg mister helt troen på de når de bruker talerstolen til å snakke dritt om politiker kollegaer istede for å snakke sin sak Anonymkode: 3bd39...76e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg mister helt troen på de når de bruker talerstolen til å snakke dritt om politiker kollegaer istede for å snakke sin sak Anonymkode: 3bd39...76e Kan du nevne et eksempel? Anonymkode: 738c1...939
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Så på nyhetene akkurat nå. Husker ikke hva han het🙈 han var mest opptatt av å snakke om at FrP har lovet null bomring og det hadde de ikke greid på 6 år i regjering. Så etterpå møtte han på Listhaug å da ble det viktigere å igjen mase om det. Mens hun ville fokusere på folket som hadde møtt frem og prate med de. Jeg er ingen Listhaug fan eller FrP bare så det er sagt. Men er så lei av personangrep og sånn usaklige debatter. Anonymkode: 3bd39...76e
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så på nyhetene akkurat nå. Husker ikke hva han het🙈 han var mest opptatt av å snakke om at FrP har lovet null bomring og det hadde de ikke greid på 6 år i regjering. Så etterpå møtte han på Listhaug å da ble det viktigere å igjen mase om det. Mens hun ville fokusere på folket som hadde møtt frem og prate med de. Jeg er ingen Listhaug fan eller FrP bare så det er sagt. Men er så lei av personangrep og sånn usaklige debatter. Anonymkode: 3bd39...76e Eeeeh…. det er ikke PERSONangrep å påpeke regjeringspartiets manglende gjennomføring av sin egen påståtte POLITIKK. Hun må da for pokker kunne stilles til ansvar for de politiske løftene som ikke innfris etter 6 år i regjering. Tror du har misforstått totalt hva et personangrep er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå