Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Jeg og mannen blir ikke enige.... Han har en sønn fra før som er eldst på 13-åring, vi har to sammen på 10 og 5. Han på 10 har alltid ligget 1-2år større en alderen sin. Når vi en iblandt skal kjøre samlet i bilen blir det trangt bak, da minsten sitter i sete enda. Så til problemet, guttene krangler om hvem som skal sitte i midten. Jeg mener det må byttes på, mene mannen mener eldste skal sitte hele turen på siden for han har alltid måtte sitte i midten til mellomste sluttet med sete. Hva er «riktig»? Når vi kjører ellers sitter han fremme og de få gangene vi kjører sammen har de ikke vondt av å bytte på det tenker jeg. Anonymkode: f229e...00e
Optatium Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Minsten sitt sete i midten og en stor unge på hver side?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 2 minutter siden, Optatium skrev: Minsten sitt sete i midten og en stor unge på hver side? Har prøvd, de mente det ikke ble bedre. Men mulig for et forsøk til. Anonymkode: f229e...00e
amandine Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 Den med kortest ben sitter i midten. På lange turer ( flere timer) byttes det så ikke den i midten blir helt trestokk i rumpa, men ellers er det sånn det er.
Optatium Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har prøvd, de mente det ikke ble bedre. Men mulig for et forsøk til. Anonymkode: f229e...00e Da var det likt for dem tenkte jeg ☺️
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Skrevet 1. mai 2019 Egentlig en tåpelig diskusjon, men jeg tenker at den som har kortest ben sitter i midten. Ville plassert 10-åringen der og avsluttet diskusjonen med det. Anonymkode: 6e68e...808
Mostly Harmless Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 Stein, saks, papir, og bytte underveis på lengre turer. Synes ikke det er rimelig at tiåringen skal "straffes" for at han satt i sete, det var jo ikke akkurat hans valg. Ellers gir jo hele problemstillingen nytt perspektiv på uttrykket "dritten i midten".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå