Gå til innhold

Barn og sitteplass i bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen blir ikke enige....

Han har en sønn fra før som er eldst på 13-åring, vi har to sammen på 10 og 5. Han på 10 har alltid ligget 1-2år større en alderen sin. 

Når vi en iblandt skal kjøre samlet i bilen blir det trangt bak, da minsten sitter i sete enda. 

Så til problemet, guttene krangler om hvem som skal sitte i midten. Jeg mener det må byttes på, mene mannen mener eldste skal sitte hele turen på siden for han har alltid måtte sitte i midten til mellomste sluttet med sete.  Hva er «riktig»?  Når vi kjører ellers sitter han fremme og de få gangene vi kjører sammen har de ikke vondt av å bytte på det tenker jeg. 

Anonymkode: f229e...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsten sitt sete i midten og en stor unge på hver side? 

Skrevet
2 minutter siden, Optatium skrev:

Minsten sitt sete i midten og en stor unge på hver side? 

Har prøvd, de mente det ikke ble bedre. Men mulig for et forsøk til. 

Skrevet

Den med kortest ben sitter i midten. På lange turer ( flere timer) byttes det så ikke den i midten blir helt trestokk i rumpa, men ellers er det sånn det er. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har prøvd, de mente det ikke ble bedre. Men mulig for et forsøk til. 

Da var det likt for dem tenkte jeg ☺️

Skrevet

Egentlig en tåpelig diskusjon, men jeg tenker at den som har kortest ben sitter i midten. Ville plassert 10-åringen der og avsluttet diskusjonen med det. 

Anonymkode: 6e68e...808

Skrevet

Stein, saks, papir, og bytte underveis på lengre turer. Synes ikke det er rimelig at tiåringen skal "straffes" for at han satt i sete, det var jo ikke akkurat hans valg. Ellers gir jo hele problemstillingen nytt perspektiv på uttrykket "dritten i midten".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...