Gå til innhold

Falske positive rfsu, styr unna den testen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg la denne posten inn på «Anonymforum» også.

Har strevd veldig med å bli gravid og har i de 10 årene jeg har vært i det «gamet» med ujevne mellomrom, sett mange falske positive rfsu. Nå er det min tur og jøss, den testen er søppel. Ikke bruk den!

Jeg kan ikke bli gravid på egenhånd. Ikke en gang /letrozol trippel dose beveger en eneste eggpose. Kun sprøyter. Har fått tre perfekte små og er ferdig. Nettopp tatt  gu og det er ørken der nede, minste er 10 mnd og ammes hyppig hele døgnet, eggløsningstendenser eksisterer ikke hos meg, og har sjeldent gjort alene, kun da jeg var under 25, nå er jeg 34. 

 

Tok en test for ren morro og aner ikke hvorfor. Jeg er altså ikke gravid men hadde blitt lurt om jeg var uerfaren prøver. Strek kom rimelig kjapt opp, med det samme. Jeg brukte testen feil og holdt den for lenge i urinen (som jeg alltid har fjort tror jeg, og aldri fått falskt positivt resuktat av de hundrevis av testene jeg har tatt i løpet av ti år:-)).

 

Så til dere andre, ikke bruk dem. Sett nok eksempler på falskt positivt resultat som ender med skuffelse man kunne vært foruten.

9D3F8850-ED87-484B-B1A0-234C4CF74E8E.jpeg

5A9029CD-799A-4393-AC0E-1704F16AEEA7.jpeg

Anonymkode: a483b...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må legge til at streken er tydeligere enn bildet viser. 

 

Hi

Anonymkode: a483b...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering (ikke så mange interesserte akkurat 😬) tok jeg en ny rfsu test fra samme pakke nå som er så blendahvit som det er mulig å få dem 🙂

 

Hi

Anonymkode: a483b...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde ikke jeg tolket denne som strek/positiv men... 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 7ff2d...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg har samme erfaring. Den er ikke verdt pengene. Jeg får alltid svak positiv, og det er vanvittig frustrerende. 

Anonymkode: 76885...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...