Gå til innhold

Hva bruker dere fridagen til jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sov lenge, har rydda litt, skal snart grille, så gå i 1 mai tog, deretter tivoli :D 

Anonymkode: 5f82c...5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi: trodde du varferdig med 1.mai og igang med pinsen nå?

Anonymkode: 7d069...dfd

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi: trodde du varferdig med 1.mai og igang med pinsen nå?

Anonymkode: 7d069...dfd

Ja vanligvis ville jeg vært det og i grunn også godt i gang med sommerferien. Ett spm til deg da; får du det godt med deg selv når du lirer slikt ut av deg selv? 

Skrevet

Har skrevet på masterarbeidet mitt i fire timer til nå. Akkurat nå unner jeg meg en liten pause og sitter på terrassen. Det blir grilling i kveld da 😊

Skrevet

Sovet lenge, hatt en god frokost med familien, og nå skal jeg snart på jobb.

Anonymkode: 9dc59...7f1

Skrevet

På å bli frisk 🙄

Hadde planlagt overnatting i hengekøye i skogen med eldste, og 1.mai tog i dag. Isteden ligger jeg under dyna med halsbetennelse. 👎🏻

Anonymkode: e1611...8ea

Skrevet

"Fridagen " blir brukt til å være ute med barna. Mannen  er fyllesjuk. Første gang på mange mange år. Med en bajass 2 åring og en 4 åring, går det i ett her. 🤣

Anonymkode: e846d...e89

Skrevet

Har vasket klær ,ellers skal jeg bare slakke av :)

Anonymkode: 4867e...e07

Skrevet

Har vært på jobb, slik som på julaften og 17.mai.

Anonymkode: 5c3e5...2aa

Skrevet

Jeg er så glad for at noen går i tog slik at jeg kan ha en ekstra fridag fra jobb. 

Anonymkode: 03d5e...753

Skrevet

Fikk to gratis kinobilletter så meg og småen har vært på kino idag faktisk,lenge siden sist pga dårlig økonomi.

Anonymkode: a36f7...451

Skrevet

Har vært på jobb i formiddag. Deilig med slike dager hvor man tjener over dobbelt så mye for å være på jobb. Jentungen har overnattet borte, og kom ikke hjem før utpå ettermiddagen, guttungen hadde russedåp i natt, og har sovet hele formiddagen. Mannen har koset seg alene hjemme.

Anonymkode: bb8a5...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...