Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #1 Skrevet 1. mai 2019 Jeg har frem til nå alltid solt meg i bikini. Er 37 år. Har egentlig lyst å gå ned fem kilo, men er normalt slank. Har litt strekkmerker på magen, og den buler litt ut. Fant i går en fin, rosa badedrakt, som jeg følte meg komfortabel i. Går denne an å sole seg i, eller blir det veldig obvious at jeg vil skjule magen min? Anonymkode: 691a9...57b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #2 Skrevet 1. mai 2019 Jeg bør gå ned 40-50 kg og soler meg heller i en bikini enn en badedrakt .... Anonymkode: 4e742...1d0
Superdolly Skrevet 1. mai 2019 #3 Skrevet 1. mai 2019 Du soler deg i det du vil, og så lar du være å analysere hva du tror folk egentlig tenker om deg. For de aller fleste har mer enn nok med å tenke på seg selv og sine egne kroppslige lyter, virkelige og innbilte, så de tenker ikke så hardt på deg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #4 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg bør gå ned 40-50 kg og soler meg heller i en bikini enn en badedrakt .... Anonymkode: 4e742...1d0 Hva er galt med å sole seg i badedrakt, da? For min del altså, topp at du kjører bikini. Anonymkode: 691a9...57b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #5 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, Superdolly skrev: Du soler deg i det du vil, og så lar du være å analysere hva du tror folk egentlig tenker om deg. For de aller fleste har mer enn nok med å tenke på seg selv og sine egne kroppslige lyter, virkelige og innbilte, så de tenker ikke så hardt på deg Det er ikke det at jeg innbiller meg at jeg er verdens navle. Jeg bare lurer på om det blir sett på som rart å sole seg i badedrakt, det er alt. Anonymkode: 691a9...57b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #6 Skrevet 1. mai 2019 Det har jeg aldri tenkt på før nå. Soling skjer som regel i forbindelse med bading for meg. Og da er badedrakt et praktisk antrekk. Anonymkode: 513af...bc4
Superdolly Skrevet 1. mai 2019 #7 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke det at jeg innbiller meg at jeg er verdens navle. Jeg bare lurer på om det blir sett på som rart å sole seg i badedrakt, det er alt. Anonymkode: 691a9...57b Når jeg går på stranda her, så ser jeg alt fra strandkjoler til minimale bikinier. Noen soler seg (og bader) i badedrakt, noen i bikini, noen sitter i medbrakt campingstol iført shorts og t-skjorte eller kjole (og da snakker jeg om kvinner). Ingen glor eller tenker at de forsøker å skjule magen, rompa eller puppene. For de fleste er ikke så opptatt av hva andre har på seg eller hvordan de ser ut. Så nei, det vil ikke bli sett på som rart.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #9 Skrevet 1. mai 2019 Jeg har ikke eid en bikini på minst 20 år, så badedrakt er perfekt for meg 🙂 Anonymkode: 4a897...649
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #10 Skrevet 1. mai 2019 Jeg ligger ofte på stranda i kortbukser og T-skjorte. Hvis badedrakten er våt er det mer behaglig. Hva så om jeg ikke blir brun på magen? Anonymkode: d716a...76f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #11 Skrevet 1. mai 2019 Jeg bader i badedrakt eller bikini og soler meg i bikini, men det er fordi jeg vil bli brun på magen og ryggen. Men du må gjøre det du vil. Anonymkode: 50f69...7c5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #12 Skrevet 1. mai 2019 Hæ? Er ikke rart barna får komplekser.. Da jeg var 14 år kunne jeg spurt om det var teit å sole seg i badedrakt. Man gjør akkurat som man vil 😊 Anonymkode: ffc47...e3a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #13 Skrevet 1. mai 2019 Jaja, beklager at jeg spurte. Jeg er tydeligvis helt patetisk. Anonymkode: 691a9...57b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #14 Skrevet 1. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jaja, beklager at jeg spurte. Jeg er tydeligvis helt patetisk. Anonymkode: 691a9...57b Du er ikke patetisk, du er bare usikker!! Det kunne være en tanke å jobbe med selvfølelsen din. Det er ikke feil å sole seg i badedrakt, alle kan gjøre som de selv vil. Jeg tror det folk prøver å fortelle deg på mange ulike måter, er at livet blir lettere hvis man er glad i seg selv som man er, og prøver å la være å la andres tanker om seg selv styre valgene sine. Håper du får en god vår og en fin sommer, uansett badetøy!! Anonymkode: 25df1...75d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #15 Skrevet 1. mai 2019 Sol deg i det du vil! Jeg bruker bikini på stranden. Soler meg aldri for det har jeg ikke hud til. Men er på stranden. Anonymkode: 2f31d...8ad
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #16 Skrevet 1. mai 2019 Helt ok å sole seg i badedrakt. Jeg soler meg i bikini boxer og overdel. Har også noen kg for mye men føler meg mest vel i det. Anonymkode: 00f7e...05e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #17 Skrevet 1. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er ikke patetisk, du er bare usikker!! Det kunne være en tanke å jobbe med selvfølelsen din. Det er ikke feil å sole seg i badedrakt, alle kan gjøre som de selv vil. Jeg tror det folk prøver å fortelle deg på mange ulike måter, er at livet blir lettere hvis man er glad i seg selv som man er, og prøver å la være å la andres tanker om seg selv styre valgene sine. Håper du får en god vår og en fin sommer, uansett badetøy!! Anonymkode: 25df1...75d Takk for det 😊 Skjønner at jeg her fremstår usikker, og at folk da vil hjelpe meg med det. Men jeg er faktisk en person med høy selvtillit, og jeg er glad i meg selv. Jeg er bare vant til å være slankere og strammere, og har alltid med selvfølge gått i bikini. Det er uvant å se kroppen eldes. Det betyr ikke at jeg er usikker på meg selv. Det er litt spesielt hvor mye folk fortolker ut fra innlegg på DIB. Anonymkode: 691a9...57b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #18 Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for det 😊 Skjønner at jeg her fremstår usikker, og at folk da vil hjelpe meg med det. Men jeg er faktisk en person med høy selvtillit, og jeg er glad i meg selv. Jeg er bare vant til å være slankere og strammere, og har alltid med selvfølge gått i bikini. Det er uvant å se kroppen eldes. Det betyr ikke at jeg er usikker på meg selv. Det er litt spesielt hvor mye folk fortolker ut fra innlegg på DIB. Anonymkode: 691a9...57b Vel, du vil bruke badedrakt fremfor bikini nettopp fordi du er usikker på kroppen din, det er jo det du skriver? Ingen har fortolket noe som helst her, det er du selv som har kommet med opplysningene. Om du hatt så høy selvtillit, hadde du tatt på deg bikinien uten tanke på et par ekstra kilo eller mage som ikke er helt flat! Anonymkode: 5da25...527
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #19 Skrevet 1. mai 2019 Ikke noe galt i å sole seg i badedrakt. Har ikke hatt på meg bikini selv på sikkert 20 år. Har en del kilo for mye. Prøver å jobbe med meg selv, og å godta at kroppen min er sånn som den er. Men det er ikke enkelt. Anonymkode: 6d6eb...2f0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #20 Skrevet 1. mai 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke det at jeg innbiller meg at jeg er verdens navle. Jeg bare lurer på om det blir sett på som rart å sole seg i badedrakt, det er alt. Anonymkode: 691a9...57b Jeg synes det ser rart ut å sole seg i badedrakt, men så lenge du skal bade samtidig så er det ikke noe problem. Regner med at du kan ha begge deler. Anonymkode: b811c...904
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #21 Skrevet 1. mai 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har frem til nå alltid solt meg i bikini. Er 37 år. Har egentlig lyst å gå ned fem kilo, men er normalt slank. Har litt strekkmerker på magen, og den buler litt ut. Fant i går en fin, rosa badedrakt, som jeg følte meg komfortabel i. Går denne an å sole seg i, eller blir det veldig obvious at jeg vil skjule magen min? Anonymkode: 691a9...57b Sjansen er nok veldig stor for at ikke et menneske kommer til å ofre årsaken til at du velger badedrakt en tanke! Anonymkode: dd1f7...584
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #22 Skrevet 1. mai 2019 Jeg tenker helt ærlig aldri på hva andre har på seg på stranden. Ikke bryr jeg meg heller. Uansett hva man velger å ha på seg så tenker jeg at det viktigste er at man kommer ut, har det hyggelig og får de D-vitaminene og solens andre positive virkninger på oss som vi det meste av året ikke har muligheten til her i landet. Om du føler deg uvel med kroppen, gjør litt innsats før sommeren, du har fremdeles tid. Da tenker jeg ikke på å gå ned i vekt, men for å bli litt sterkere. Det å føle seg sterkere, det å kjenne seg litt strammere, det gjør ofte at man føler seg mer vel, uavhengig av antall kilo eller annet. Gå i akkurat det du føler deg mest vel i! Ps... hver sommer kommer det alltid noen tråder her fra noen som er virkelig store og kvier seg for å gå på stranden... Jeg ser heller ikke mer på dere enn andre, annet enn at jeg også da tenker hvor bra det er at dere er ute og nyter sommeren og får sol på dere. Stort sett er jeg bare fokusert på meg selv og det jeg gjør. Unntaket er at jeg gleder meg over å sitte bak solbrillene og kan myse akkurat så mye jeg vil når det kommer spesielt kjekke menn forbi Anonymkode: 767c6...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå