Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Søker man til rektor 1 gang pr semester,eller må man søke hver eneste gang man har en prøve? Anonymkode: f793d...572
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Hva slags institusjon er det snakk om? Barne-, ungdoms- eller videregående skole eller høgskole/universitet? Ditt barn eller deg selv? Anonymkode: 66a3e...163
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva slags institusjon er det snakk om? Barne-, ungdoms- eller videregående skole eller høgskole/universitet? Ditt barn eller deg selv? Anonymkode: 66a3e...163 Videregående skole... Anonymkode: f793d...572
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 En gang pr år, og har du flaks så får du fremdeles søknaden innvilget, selv om fristen nok forlengst er gått ut. Anonymkode: cccb0...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå