Gå til innhold

Søke om ekstra tid (eksamen)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker man til rektor 1 gang pr semester,eller må man søke hver eneste gang man har en prøve?

Anonymkode: f793d...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags institusjon er det snakk om? Barne-, ungdoms- eller videregående skole eller høgskole/universitet? Ditt barn eller deg selv?

Anonymkode: 66a3e...163

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags institusjon er det snakk om? Barne-, ungdoms- eller videregående skole eller høgskole/universitet? Ditt barn eller deg selv?

Anonymkode: 66a3e...163

Videregående skole...

Anonymkode: f793d...572

Skrevet

En gang pr år, og har du flaks så får du fremdeles søknaden innvilget, selv om fristen nok forlengst er gått ut. 

Anonymkode: cccb0...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...