Gå til innhold

Hvordan lage sjakk- kake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bursdagsbarnet er veldig glad i å spille sjakk, og ønsker seg en sjakk-kake. Er det noen som har forslag til hvordan det kan gjøres, helst på en enkel måte?

Anonymkode: ab6ea...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marsipan eller fondant 

Eller noen firkanta godteri i to forskjellige farger 

Anonymkode: 70cd5...1d1

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bursdagsbarnet er veldig glad i å spille sjakk, og ønsker seg en sjakk-kake. Er det noen som har forslag til hvordan det kan gjøres, helst på en enkel måte?

Anonymkode: ab6ea...c82

Kan jo lage en langpannekake, smøre den med glasur over det hele, kjevle ut et hvitt eller sort fondantlokk som du legger over hele kaken og skjære ut små firkanter av den andre fargen svart/hvit alt etter hva du legger på og så lime de på underlaget /fondantlokket med vann /spiselig lim. Lage noen løpere i fondant å sette rundt på brettet

Anonymkode: 1f9c3...e5a

Skrevet

Tusen takk for tips! Har aldri brukt spiselig lim, det høres bra ut.

Anonymkode: ab6ea...c82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...