Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #1 Skrevet 30. april 2019 Bursdagsbarnet er veldig glad i å spille sjakk, og ønsker seg en sjakk-kake. Er det noen som har forslag til hvordan det kan gjøres, helst på en enkel måte? Anonymkode: ab6ea...c82
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #2 Skrevet 30. april 2019 Marsipan eller fondant Eller noen firkanta godteri i to forskjellige farger Anonymkode: 70cd5...1d1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #3 Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bursdagsbarnet er veldig glad i å spille sjakk, og ønsker seg en sjakk-kake. Er det noen som har forslag til hvordan det kan gjøres, helst på en enkel måte? Anonymkode: ab6ea...c82 Kan jo lage en langpannekake, smøre den med glasur over det hele, kjevle ut et hvitt eller sort fondantlokk som du legger over hele kaken og skjære ut små firkanter av den andre fargen svart/hvit alt etter hva du legger på og så lime de på underlaget /fondantlokket med vann /spiselig lim. Lage noen løpere i fondant å sette rundt på brettet Anonymkode: 1f9c3...e5a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #4 Skrevet 30. april 2019 Tusen takk for tips! Har aldri brukt spiselig lim, det høres bra ut. Anonymkode: ab6ea...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå