Gå til innhold

Katt i nabolaget ødelegger nattesøvnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når naboens katt gjør man gal med å mjaue HELE tiden når den er ute, han kan holde på i timesvis. Og jeg får ikke sove ! 

Hadde flere katter i oppveksten, liker katter generelt men denne her gjør meg sprø snart 😎

Slik har det vært i ukesvis og dette kan ikke være normalt? Kan en kreve at naboen har katta inne på natta ? 

Anonymkode: c8aa5...046

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør man når naboens katt gjør man gal med å mjaue HELE tiden når den er ute, han kan holde på i timesvis. Og jeg får ikke sove ! 

Hadde flere katter i oppveksten, liker katter generelt men denne her gjør meg sprø snart 😎

Slik har det vært i ukesvis og dette kan ikke være normalt? Kan en kreve at naboen har katta inne på natta ? 

Jeg ville i hvert fall spurt dem om det og forklart hvorfor. Man kommer ofte mye lenger med en hyggelig og velbegrunnet forespørsel enn et krav.

Anonymkode: bd71d...ae8

Skrevet

Sprut vann hvis den er nær nok? Evnt hør med naboen om den er kastrert, hvis ikke så spør om de kan fikse det. ;) 

Anonymkode: 8e551...662

Skrevet

Lukk vinduet.

Anonymkode: 52a31...61f

Skrevet

Spør om den er kastrert.

Ukastrerte katter kan være et helvete i nabolag, de skriker for å finne partner, de skriker når de parrer, de markerer og tisser overalt...

Det er en grunn til at det er anbefalt å kastrere katter, og det er ikke bare fordi vi har nok katter her til lands.

Anonymkode: 5e223...68a

Skrevet

Stakkars katt. Kanskje den er syk og har vondt. En tur til dyrlegen er nok lurt. 

Anonymkode: 08afd...986

Skrevet

Vi har samme problem med naboens katt, bare at han er kastrert. Har vært hyggelig og spurt om naboen kan ha katten inne på nattestid, men neida,så her har vi måtte utstyrt oss med ørepropper for å få en hel natt med søvn, for katten kan sitte i flere timer hver natt . 

Anonymkode: 0ee23...ba0

Skrevet

Vinduet er lukket, naboen sier han er kastrert og han har holdt på i ukesvis men tror han er frisk. Men det gjorde han for en stund siden også, så var det pause og jeg håpet at det var slutt men neiiiii 

Skrevet

Høres ikke ut som den er kastrert. 

Løsningen for deg blir nok sov-i-ro. 

Hadde forsøkt å snakke med naboen i en hyggelig tone, trolig lager den et lurveleven inne også så det er derfor den er ute. Det kan jo være fordi den vil inn da, har de katteluke til den? 

Anonymkode: 6c86f...606

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ikke ut som den er kastrert. 

Løsningen for deg blir nok sov-i-ro. 

Hadde forsøkt å snakke med naboen i en hyggelig tone, trolig lager den et lurveleven inne også så det er derfor den er ute. Det kan jo være fordi den vil inn da, har de katteluke til den? 

Vil bare nevene at ørepropper ikke er hodt nok som permanent løsning. Her har hele familien fått eksem i ørene pga den j....katten. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil bare nevene at ørepropper ikke er hodt nok som permanent løsning. Her har hele familien fått eksem i ørene pga den j....katten. 

Ser den altså, men her er hi avhengig av naboens velvilje. Det er fryktelig slitsomt men lite man får gjort, på rett side av loven. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser den altså, men her er hi avhengig av naboens velvilje. Det er fryktelig slitsomt men lite man får gjort, på rett side av loven. 

Ja, det har du rett i 😊

Skrevet

Stungun.

Anonymkode: e49a6...3d4

Skrevet

Eksem i ørene. Jaja flink til å overdrive er du i hvertfall. 

Anonymkode: e64c9...7d8

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eksem i ørene. Jaja flink til å overdrive er du i hvertfall. 

Anonymkode: e64c9...7d8

Ikke meg som har skrevet det du svarer på, men joda jeg har også fått eksem i ørene. Tåler etterhvert ingen type ørepropper . 

Anonymkode: 8b25e...516

Skrevet

Har katten katteluke? Kanskje den skriker fordi den vil inn?

Anonymkode: fc756...b44

Skrevet

Legg deg på lur med hageslangen og sprut vann etter pus. Treffer du tilfeldigvis naboen så er det bare bonus 😂

Anonymkode: 98b90...221

Skrevet

De har katteluke, tror ikke han vil inn da han kan og så være i skogen som er 50 meter unna huset og mjaue som gal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...