Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #1 Skrevet 29. april 2019 I perioder så klør jeg skikkelig på et lite område på kanten av, og rett under underleppa, det er nesten helt ved munnviken. Jeg kan se at det er litt rødt, av og til kjennes det ut som om det er litt tørt og litt sårt. Sånn har det vært lenge nå, det klør i perioder, og da noe helt intenst. Så plutselig merker jeg ikke noe til det igjen. Hva kan dette være? Er det noe jeg kan smøre på som kan hjelpe tro? Anonymkode: 9cb37...3cd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #3 Skrevet 2. mai 2019 På 1.5.2019 den 18.40, Anonym bruker skrev: Herpes? Anonymkode: 0b86d...0dc Jeg synes ikke det høres ut som det egentlig Hi Anonymkode: 9cb37...3cd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2019 #4 Skrevet 2. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke det høres ut som det egentlig Hi Anonymkode: 9cb37...3cd Bra.🙂 Anonymkode: 0b86d...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå