Gå til innhold

Hva kan dette være?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I perioder så klør jeg skikkelig på et lite område på kanten av, og rett under underleppa, det er nesten helt ved munnviken. Jeg kan se at det er litt rødt, av og til kjennes det ut som om det er litt tørt og litt sårt. Sånn har det vært lenge nå, det klør i perioder, og da noe helt intenst. Så plutselig merker jeg ikke noe til det igjen. Hva kan dette være? Er det noe jeg kan smøre på som kan hjelpe tro?

Anonymkode: 9cb37...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herpes? 

Anonymkode: 0b86d...0dc

Skrevet
På 1.5.2019 den 18.40, Anonym bruker skrev:

Herpes? 

Anonymkode: 0b86d...0dc

Jeg synes ikke det høres ut som det egentlig

Hi

Anonymkode: 9cb37...3cd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det høres ut som det egentlig

Hi

Anonymkode: 9cb37...3cd

Bra.🙂

Anonymkode: 0b86d...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...