Gå til innhold

Hvor kjøper du kjoler til barnehagebruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 3 år som kun skal gå med kjoler, hysterisk viss jeg kommer med en bukse.

tidligere har jeg kjøpt myke kjoler på KappAhl i newbie serien. Men etter at ho vokste fra størrelse 86 synes jeg det er vanskelig å finne kjoler.

må være myke, bevegelige og grei pris! 

Anonymkode: 4aec0...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HM 😁 billige og fine hverdagskjoler. 

Anonymkode: 52e8a...2f1

Skrevet

HM, Cubus, Lindex.

Pomp de lux 

Anonymkode: a2c8c...d55

Skrevet

H&M har hverdagskjoler til 49kr. Det er kjoler som kan vaskes gang på gang uten å bli stygge eller stive. Helt geniale. :) De henger som regel på et stativ rett innenfor døren på alle H&Mbutikker,

Anonymkode: a7fc6...9ec

Skrevet

Pomp delux, Molo og Polern oPyret

Anonymkode: 8cf39...eaa

Skrevet

Hm har billige fine bomullskjoler. Ha en god strømpebukse under og en genser eller jakke / cardigan over. På varme dager er det genialt for da kan jenta di bare ta av strømpebukse / jakke. 

Skrevet

Villervalla har mange kjoler. Både kort og lang arm. Nærmest uutslitelige. Holder seg like fine i fargene uansett antall vask. Fasongene gjør at de varer i årevis. Som en litt si kjole , deretter kjole og til slutt tunika. 

Anonymkode: fb688...f8d

Skrevet

Hm, Cubus, Lindex, Kappahl, name it, Zara, polarn o pyret har rimelige kjoler som passer til lek og aktivitet.

Anonymkode: de817...112

Skrevet

Kjøper tunika/genser på Lindex, de er greie i pris og holder seg godt. 

Anonymkode: 5ac78...f1e

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

HM, veldig billige og greie hverdagskjoler. 

Mine jenter har hatt utallige av disse, men en knelang tights under blir det perfekte sommerklær i barnehagen.

https://www2.hm.com/no_no/search-results.html?q=ermeløs+tikotkjole

Anonymkode: 49159...58a

Jeg liker dem, men man MÅ være litt obs på bare skuldre i solsteika altså... Hvis man har "nordisk hud" så må de skuldrene smøres hele tiden. Da er det egentlig bedre med en tskjorte eller kjole med korte ermer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...