Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Hvor store nesebor har deres døtre, og hvor gamle er de? Anonymkode: 95a1c...a3e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Akkurat passe store. Neseborene er nå snart 8 år gamle.. Hvorfor i all verden lurer du? Anonymkode: 3a859...771
skinnfilla Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Det er akkurat plass til pekefingeren deres 🤷♀️
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Må ærlig innrømme at det har jeg aldri tenkt over. Anonymkode: d88fa...e55
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Akkurat passe? Helt vanlige, og de passer perfekt til nesa hennes? Husker min eldste hadde tilsynelatende helt vanlige nesebor, men likevel for små til fingeren hans 😅 Anonymkode: 9d4bf...0f6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Akkurat passe store. Passe store til at det samler seg støv, snørr og buser, og passe store til at hun kan snyte seg. For et spørsmål! Anonymkode: 125ae...bb2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Akkurat passe store. Neseborene er nå snart 8 år gamle.. Hvorfor i all verden lurer du? Anonymkode: 3a859...771 Hvor store da? På størrelse med to appelsiner? Anonymkode: 95a1c...a3e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 Mener du at jeg skal måle eller? Anonymkode: e27ac...46f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #9 Skrevet 29. april 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Mener du at jeg skal måle eller? Anonymkode: e27ac...46f Ja, gjør det. Er de store eller ikke? Anonymkode: 95a1c...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå