Gå til innhold

Hjelp! (Sarte sjeler bør Ikke åpne)


Ønskernummer2

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg om dette kan være mitt første tegn på graviditet eller om det er eggløsning nr 2?? 

 

(Beklager EKSTREM oversharing!)

9CDD8D06-6BA9-404C-8BA6-82A665018473.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
7 timer siden, Havfrue8 skrev:

Jeg har ingen erfaring med dette selv.. Fikk du bekreftet mistanken din? :)

Nei... jeg trodde i utgangspunktet jeg hadde eggløsning rundt 21. - Og Forventet mens i dag (Evt i morgen) har litt ustabile sykluser, de kan variere fra 31-34 dager ..

men så dukket denne saken opp den 28. - så nå vet jeg ikke når jeg skal forvente mens, hvis det var forsinket eggløsning 🙊

ingen tegn til mens i dag vertfall, har hatt sterke murringer som jeg pleier å få ved mens, men tappen er ikke kommet ned ennå.. så TR dukker hvertfall ikke opp i dag 🙊😂 

 

håper vi har truffet uansett - og at hun holder seg langt borte 🙏🏼😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Nei... jeg trodde i utgangspunktet jeg hadde eggløsning rundt 21. - Og Forventet mens i dag (Evt i morgen) har litt ustabile sykluser, de kan variere fra 31-34 dager ..

men så dukket denne saken opp den 28. - så nå vet jeg ikke når jeg skal forvente mens, hvis det var forsinket eggløsning 🙊

ingen tegn til mens i dag vertfall, har hatt sterke murringer som jeg pleier å få ved mens, men tappen er ikke kommet ned ennå.. så TR dukker hvertfall ikke opp i dag 🙊😂 

 

håper vi har truffet uansett - og at hun holder seg langt borte 🙏🏼😅

 

Tok du eggløsningstester? Var nok en forsinket eggløsning. Håper det klaffer for deg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen altså, jeg har ingen satt sjel, virkelig ikke. Sånn sett syntes jeg ikke det var ekkelt. 

Men er det virkelig INGEN grenser hvor hva som må deles?

Og er det ikke fryktelig slitsomt å dramatisere alt?

Hva hendte med å vente for å se om man er gravid eller ikke? 

Anonymkode: 04de9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jammen altså, jeg har ingen satt sjel, virkelig ikke. Sånn sett syntes jeg ikke det var ekkelt. 

Men er det virkelig INGEN grenser hvor hva som må deles?

Og er det ikke fryktelig slitsomt å dramatisere alt?

Hva hendte med å vente for å se om man er gravid eller ikke? 

Anonymkode: 04de9...a3a

👏👏👏👏👏👏👏👏

Så enig! Dette forumet er ekstremt. Alt dramatisere til det ekstreme, og alle tegn skal kjennes på, sees på og vurderes. 

Stress ned, prøvere! 

Anonymkode: 8e578...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

👏👏👏👏👏👏👏👏

Så enig! Dette forumet er ekstremt. Alt dramatisere til det ekstreme, og alle tegn skal kjennes på, sees på og vurderes. 

Stress ned, prøvere! 

Anonymkode: 8e578...8f8

 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jammen altså, jeg har ingen satt sjel, virkelig ikke. Sånn sett syntes jeg ikke det var ekkelt. 

Men er det virkelig INGEN grenser hvor hva som må deles?

Og er det ikke fryktelig slitsomt å dramatisere alt?

Hva hendte med å vente for å se om man er gravid eller ikke? 

Anonymkode: 04de9...a3a

For noen hjelper det bare enkelt å greit å lufte tanker og bekymringer - og rett og slett bare prate sammen og få gode ord og tanker i en sårbar situasjon.. men det slutter vi med umiddelbart! Tenke seg til - og så på ett forum for folk som kanskje er i samme situasjon/tenker samme tanker i tillegg :) Fra i dag av slutter vi med det :) 

 

(å husk at dere slett ikke er tvunget til å lese dramatiske innlegg, og heller ei - kanskje ennå bedre - kommentere på dem) .. det var noe sånn om hvis man ikke kan si noe pent, osv 😊 

Endret av Ønskernummer2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Havfrue8 skrev:

Tok du eggløsningstester? Var nok en forsinket eggløsning. Håper det klaffer for deg☺️

Dette  var første mnd uten tester, da vi egentlig hadde tenkt og legge det litt på hylla :) takk for ett hyggelig svar! Håper virkelig det går din vei og 😊😊 vi går bare krysse alt 🤞🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...