Gå til innhold

Merkelig skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på loppemarked. Kom over er lite skap. Jeg tipper at jeg kan vært fra rundt 1920. Jeg har et annet møbel hjemme i samme stil, som er fra rundt da. Skapet var kjempefint, og min mann var veldig for at vi skulle kjøpe det. Da jeg begynte å undersøke skapet, som var i helt grei stand, følte jeg et intenst ubehag som etterhvert gikk over i skrekk. Akkurat som det var noe skikkelig slemt der eller ondskap. Dette møbelet ville jeg bare ikke ha i huset. Mannen skjønte ingenting da jeg snudde på en femøring og ikke ville ha det likevel, men jeg fikk det som jeg ville. Skapet ble heldigvis ikke med oss hjem. Jeg har opplevd liknende ting i tilknytning til steder, hus, leiligheter og liknende, men aldri med et møbel. Jeg aldri fortalt noe til mannen min om dette. Noen med liknende erfaringer? 

Føler meg fortsatt litt uggen. *husk anonymknappen nå*

Anonymkode: a6ec4...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det mugg?

👻

Anonymkode: 5a1b9...2c4

Skrevet

Det var nok ren ondskap

Anonymkode: 2f4b3...b59

Skrevet

Ikke noe med ting men hadde en gang en veldig rar drøm. Vi skulle kjøpe oss en bil og alt var egentlig klart, vi skulle bare skrive under hos bilselger og sånn. Så natten før drømte jeg en skikkelig rar drøm. Det var en prest som snakket til meg og sa at denne bilen skulle bringe oss mye ulykke, så vi måtte IKKE kjøpe den. Han fortalte meg også navnet sitt (som jeg ikke husker nå, da dette er ca 12 år siden). Fortalte drømmen til min mann og svigermor som da var på besøk, så sa min svigermor at dette var en veldig kjent prest da hun var ung. Og hun er ganske religiøs og ville ikke at vi skulle kjøpe bilen. 

Så vi kjøpte aldri den bile vi, men en annen😳

Anonymkode: a7027...9b9

Skrevet

Opplevd det samme en gang jeg var på visning i et hus. Ett av rommene klarte jeg bare ikke å gå inn i. Det var som en vegg av fiendtlighet og ondskap. Kjøpte selvsagt ikke huset.

Anonymkode: 420b2...ce6

Skrevet

Og nå tenker du at du har synske evner og at dette skapet har vært benyttet til ren ondskap? Stenge barn inne i eller noe sånt?

Anonymkode: 60b47...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...