Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #51 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, Himmel og hav skrev: Deilig å leke rebell? Du skulle ikke tatt i litt da, og funnet en litt mer spenstig lov å bryte. Det er ikke mye å skryte av til barnebarna dette her, vettu. Trå nå til å gå på epleslang eller feilparker eller noe. Mye kulere. 😚 Anonymkode: 61b85...bad
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #52 Skrevet 29. april 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da regner du nok feil Anonymkode: 61b85...bad Det var heller inkonsekvent av deg. Du vil altså ha alle fordeler med de kristne høytidene, men du gidder ikke ta hensyn til dine medmennesker en eneste dag i uken. Ingen skal beskylde deg for å være konsekvent. Du fremstiller deg selv som ganske patetisk, noe man ofte er når man ikke kan tilpasse seg det samfunnet man lever i. Men det er jo ditt valg. Håper neste nye nabo blir dyr for deg pga. egne lovbrudd. Anonymkode: 6aec8...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #53 Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det var heller inkonsekvent av deg. Du vil altså ha alle fordeler med de kristne høytidene, men du gidder ikke ta hensyn til dine medmennesker en eneste dag i uken. Ingen skal beskylde deg for å være konsekvent. Du fremstiller deg selv som ganske patetisk, noe man ofte er når man ikke kan tilpasse seg det samfunnet man lever i. Men det er jo ditt valg. Håper neste nye nabo blir dyr for deg pga. egne lovbrudd. Anonymkode: 6aec8...eb1 Du har helt rett i. Jeg tar imot eventuelle fordeler som helligdager gir meg, og ignorerer det jeg mener er negativt. Anonymkode: 61b85...bad
Sisyfos Skrevet 29. april 2019 #54 Skrevet 29. april 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke nektet for at dette er loven, jeg respekterer den bare ikke. Anonymkode: 61b85...bad Elsker at anonymkoden din er ... bad🙏
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #55 Skrevet 29. april 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett i. Jeg tar imot eventuelle fordeler som helligdager gir meg, og ignorerer det jeg mener er negativt. Anonymkode: 61b85...bad Fy flate. FOR en innstilling! Anonymkode: 57b9f...f5c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #56 Skrevet 29. april 2019 Dere som hevder dette er loven, det er jo feil... det er ikke slik at det skal være stille på hviledag. Det skal ikke være utilbørlig larm. Hva dette er, er ikke definert og er dermed et skjønnspørsmål. Det finnes ikke en eneste rettsak som har vært reist på bakgrunn av dette, og ser man på politilogg der politi kontakter folk/rykker ut, er det snakk om bensindrevet gressklipping, vinkelsager og bygningsarbeid. Musikk er langt unna dette. Men HI, bor dere i borettslag må du være sikker på dette er innenfor vedtekter. Ellers kos deg med musikken din. Anonymkode: f2a36...0c0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #57 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett i. Jeg tar imot eventuelle fordeler som helligdager gir meg, og ignorerer det jeg mener er negativt. Anonymkode: 61b85...bad Du høres ut som om du er kommet i trassalderen Anonymkode: 817d7...282
Anonym bruker Skrevet 29. april 2019 #58 Skrevet 29. april 2019 Denne tråden gjør meg lykkelig over at jeg skal flytte i hus med stor hage. Anonymkode: 00891...571
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #59 Skrevet 30. april 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ellers kos deg med musikken din. Anonymkode: f2a36...0c0 Hvorfor er det greit å tvinge andre til å høre på ens egen musikk? Hvorfor kan man ikke bruke høretelefoner? Hadde du syntes det var greit å måtte høre på Kaptein Sabeltann på full guffe hver gang du gikk ut i hagen/på verandaen? Anonymkode: 615a3...b2f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #60 Skrevet 30. april 2019 18 timer siden, Sisyfos skrev: Elsker at anonymkoden din er ... bad🙏 Ja, jeg la også merke til det! Kult! Anonymkode: 61b85...bad
prebs Skrevet 30. april 2019 #61 Skrevet 30. april 2019 På 28.4.2019 den 22.12, sug lut skrev: Sekundære? Virkelig? Sekundære, sekulære, same, same... or not 😂
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #62 Skrevet 30. april 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere som hevder dette er loven, det er jo feil... det er ikke slik at det skal være stille på hviledag. Det skal ikke være utilbørlig larm. Hva dette er, er ikke definert og er dermed et skjønnspørsmål. Det finnes ikke en eneste rettsak som har vært reist på bakgrunn av dette, og ser man på politilogg der politi kontakter folk/rykker ut, er det snakk om bensindrevet gressklipping, vinkelsager og bygningsarbeid. Musikk er langt unna dette. Men HI, bor dere i borettslag må du være sikker på dette er innenfor vedtekter. Ellers kos deg med musikken din. Anonymkode: f2a36...0c0 Helt feil. Musikkanlegg som spiller høyt utendørs regnes som utilbørlig larm. Slike har blitt beslaglagt. Anonymkode: de457...567
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #63 Skrevet 30. april 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt feil. Musikkanlegg som spiller høyt utendørs regnes som utilbørlig larm. Slike har blitt beslaglagt. Anonymkode: de457...567 Jeg vet om noen som fikk musikkanlegget sitt beslaglagt. To ganger. Det ble dyrt å kjøpe seg musikkanlegg for tredje gang... og så pinlig at vedkommende flyttet et helt annet sted. Ingen naboer sørget... Anonymkode: 6aec8...eb1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #64 Skrevet 30. april 2019 På 29.4.2019 den 22.40, Anonym bruker skrev: Du har helt rett i. Jeg tar imot eventuelle fordeler som helligdager gir meg, og ignorerer det jeg mener er negativt. Anonymkode: 61b85...bad La meg gjette - du stemmer Frp også? Anonymkode: 6aec8...eb1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #65 Skrevet 30. april 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: La meg gjette - du stemmer Frp også? Anonymkode: 6aec8...eb1 Nei Anonymkode: 61b85...bad
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #66 Skrevet 30. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Helt feil. Musikkanlegg som spiller høyt utendørs regnes som utilbørlig larm. Slike har blitt beslaglagt. Anonymkode: de457...567 Nei, ingenting av det jeg skrev var feil. Det er ikke nevnt noe om musikkanlegg. Det er noe helt annet, og klart det er høy støy. HI skriver at de var på fotballbanen og spilte LITT musikk. Det kan ikke sammenlignes med lyd fra musikkanlegg. De har nok ikke koblet opp et stort anlegg ved fotballbanen, men spiller vanlig musikk på samme måte som man kan høre og tåle musikk fra leilighet som står med åpne vinduer og dører på sommeren. Vanlig eller litt musikk er ikke utilbørlig larm. Samtidig og som jeg også påpekte, må hi sjekke vedtekter dersom dette er borettslag. Da kan det være strengere, men allikevel skal det tåles normale lyder fra uteområder midt på blanke formiddagen. Anonymkode: f2a36...0c0
Anonym bruker Skrevet 30. april 2019 #67 Skrevet 30. april 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ingenting av det jeg skrev var feil. Det er ikke nevnt noe om musikkanlegg. Det er noe helt annet, og klart det er høy støy. HI skriver at de var på fotballbanen og spilte LITT musikk. Det kan ikke sammenlignes med lyd fra musikkanlegg. De har nok ikke koblet opp et stort anlegg ved fotballbanen, men spiller vanlig musikk på samme måte som man kan høre og tåle musikk fra leilighet som står med åpne vinduer og dører på sommeren. Vanlig eller litt musikk er ikke utilbørlig larm. Samtidig og som jeg også påpekte, må hi sjekke vedtekter dersom dette er borettslag. Da kan det være strengere, men allikevel skal det tåles normale lyder fra uteområder midt på blanke formiddagen. Anonymkode: f2a36...0c0 Ikke meg du svarer, men tror jeg og den andre kanskje tolker begrepet musikkanlegg forskjellig. Jeg fortalte om en som fikk sitt "musikkanlegg" beslaglagt to ganger. Det var ikke voldsomt store greier han hadde, likevel spilte han så høyt at det sjenerte hele nabolaget. Og politiet så seg lei av det etter at advarsel ikke hjalp. Beslagla. Han kjøpte nytt. Det ble også beslaglagt siden han fortsatte som før. Anonymkode: 6aec8...eb1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #68 Skrevet 1. mai 2019 Men å bo i et nabolag passer heller ikke alle.... enkelte burde bo langt fra folk både for sin egen psykiske helse og andres. Anonymkode: 3622b...caf
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2019 #69 Skrevet 1. mai 2019 altså, da bør hun flytte, SÅ LEI slike folk som ikke tåler en lyd Anonymkode: 977a3...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå