Gå til innhold

Sex spm.......🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får du orgasme med bare penetrering uten stimuli av klitoris?Jeg har aldri klart det uten med samboer😔

Anonymkode: 748dd...272

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får du orgasme med bare penetrering uten stimuli av klitoris?Jeg har aldri klart det uten med samboer😔

Aldri fått det med en mann. Bare med onanering. 

Anonymkode: 7a6cf...9e3

Skrevet

Får bare orgasme under samleie, hvis jeg bruker vibrator på klitoris samtidig.

Anonymkode: 30344...71c

Skrevet

Ja får også det ved onani/munnsex, men ikke bare penis inn og ut...tror det plager samboer litt...men han er sinnsyk med tunga da🙈

Skrevet

Klarer ikke å gi meg selv det en gang ( i know tragisk) 
Så at en mann skal klare det er litt optimistisk. :P 

Anonymkode: db594...79e

Skrevet
15 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja hvis han er stor nok, nei hvis han er under 17cm, da må jeg kna på klitten i tillegg

Anonymkode: 4a47e...462

Skrevet

Jeg får, hvis jeg gjør knipeøvelser samtidig. (Ikke sånn voldsomme som jeg måtte gjøre for å trene opp bekkenmuskelaturen, men kniping med skjeden).

Anonymkode: b66da...656

Skrevet

Hmm kniping samtidig kan funke...ikke tenkt på engang...

Skrevet

Jeg tror jeg har fått det et par ganger. Hi, du kan fortelle din samboer at de aller fleste kvinner IKKE får orgasme kun med penetrering ut/inn uten stimulering av klitoris. Mener jeg har lest en gang at det er 7-8 av 10 kvinner som ikke får orgasme på den måten, men altså må ha samtidig stimulering av klitoris for å komme. Så du er helt normal, Hi, og din samboer har ingenting å bekymre seg for ;)

Regner med at du stimulerer klitoris når han er inni deg?

Anonymkode: 25dd0...ffd

Skrevet

Har aldri fått orgasme av penetrering. Men kommer lett ved stimulering av klitoris. Både alene og sammen med kjæresten min.

Anonymkode: 803d3...b7c

Skrevet

Åj så mange som ikke får....okei da er jeg vell innafor «normalen»🙈

Jeg er faktisk redd for hva han føler om jeg stimulerer klitoris selv under samleie...at han ikke er god nok?Sikkert dumt av meg å tenke slik...

Han kommer fort i tillegg(5 minutters-mann🙈) så jeg får liksom ikke tid til å komme heller...

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er faktisk redd for hva han føler om jeg stimulerer klitoris selv under samleie...at han ikke er god nok?Sikkert dumt av meg å tenke slik...

Han kommer fort i tillegg(5 minutters-mann🙈) så jeg får liksom ikke tid til å komme heller...

Snakk sammen om dette, det er viktig! :)

Jeg har altså bare et par ganger fått orgasme kun med penetrering, og ellers må jeg stimulere klitoris eller får den stimulert. Og det er jo helt normalt. Jeg følte det som deg, var redd for at menn jeg var med skulle tro de ikke var gode nok. Så innså jeg tilslutt at jeg måtte ta ansvar for min egen nytelse. Og da ble jeg ganske overrasket, for uten unntak har de mennene jeg har vært sammen med sagt at de setter veldig pris på at jeg gjør det og flere har sagt at de synes det er ekstra sexy fordi jeg da viser at jeg tar ansvar for nytelsen selv også. Det er jo ikke alle stillinger det er enkelt for mannen å stimulere klitoris mens dere har samleie. En ekstra stor fordel med å stimulere klitoris selv, det er jo at da får man det gjort på den måten som man vet fungerer best, og da er det lettere.

https://www.kk.no/samliv/mange-kvinner-klarer-ikke-oppna-orgasme-under-samleie/67735185

Mener jeg har hørt at gjennomsnittsmannen holder 5-10 minutter, men at de fleste ønsker å holde ut lenger. Mannen kan trene opp sin utholdenhet, om dere googler så finner dere garantert noe om det. Det kan han trene på både når han onanerer seg selv og når dere har sex. Det er ikke noe galt i om han mens dere holder på må stoppe litt for å ikke komme så fort, kanskje må han knipe penis litt ved roten også, det kan også hindre ham fra å komme. En eks av meg som kunne holde på i evigheter (virkelig!) fortalte at han ikke holdt lenge tidligere, men at han hadde fått tips om at det kunne trenes opp, og det tok han på alvor. Til min store glede ;)

Så snakk sammen utenom senga og med klær på. Dere er begge normale. Dere kan få det enda bedre sammen i det seksuelle, man da tror jeg dere må være åpne med hverandre, snakke om det - og ikke ta det så alvorlig.

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj, hvorfor tenker du sånn? Jeg stimulerer alltid klitoris selv under samleie. Tror det er helt vanlig. 

Det er vel mer viktig at samleiet er bra for deg, enn hva han evt tenker?

Og hvis han kommer fort bør han gi deg en god oppvarming før han får stimuli selv.

Anonymkode: 37f10...73e

Skrevet

Synes han virker egoistisk i senga, og det er så usexy som det kan bli. 

Hvis han gjør et godt «forarbeid» så får du slik orgasme. 

Anonymkode: eed26...973

Skrevet

Penetrering sammen med «pulserende» stram-og-slipp-beveglser med skjedemuskulatur gjør at jeg kommer uten klitoris-stimulering. Men det er en langsommere vei mot målet enn direkte klitoris-stimulering.

Hvis mannen har ordnet et par orgasmer først med munn og fingre går det mye lettere å få noen orgasmer under ren penetrering, så oppvarming lønner seg.

Anonymkode: c4b4c...630

Skrevet

Jeg har men ikke ofte. Men da er det typ sånn begynne å gråte etterpå fordi det var så digg 😅😂

Anonymkode: ff949...c67

Skrevet

Jeg har hatt 14 sexpartnere siden jeg var16 år. Det er bare mannen, min siste partner, som jeg har klart å gi meg orgasme. Jeg føler meg trygg og slapper totalt av. Vet ikke om det er derfor. Det går for meg flere ganger.  Det hadde jeg aldri trodd før jeg møtte mannen min, at jeg noen sinne skulle få orgasme. 

Anonymkode: 78fc7...a1d

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakk sammen om dette, det er viktig! :)

Jeg har altså bare et par ganger fått orgasme kun med penetrering, og ellers må jeg stimulere klitoris eller får den stimulert. Og det er jo helt normalt. Jeg følte det som deg, var redd for at menn jeg var med skulle tro de ikke var gode nok. Så innså jeg tilslutt at jeg måtte ta ansvar for min egen nytelse. Og da ble jeg ganske overrasket, for uten unntak har de mennene jeg har vært sammen med sagt at de setter veldig pris på at jeg gjør det og flere har sagt at de synes det er ekstra sexy fordi jeg da viser at jeg tar ansvar for nytelsen selv også. Det er jo ikke alle stillinger det er enkelt for mannen å stimulere klitoris mens dere har samleie. En ekstra stor fordel med å stimulere klitoris selv, det er jo at da får man det gjort på den måten som man vet fungerer best, og da er det lettere.

https://www.kk.no/samliv/mange-kvinner-klarer-ikke-oppna-orgasme-under-samleie/67735185

Mener jeg har hørt at gjennomsnittsmannen holder 5-10 minutter, men at de fleste ønsker å holde ut lenger. Mannen kan trene opp sin utholdenhet, om dere googler så finner dere garantert noe om det. Det kan han trene på både når han onanerer seg selv og når dere har sex. Det er ikke noe galt i om han mens dere holder på må stoppe litt for å ikke komme så fort, kanskje må han knipe penis litt ved roten også, det kan også hindre ham fra å komme. En eks av meg som kunne holde på i evigheter (virkelig!) fortalte at han ikke holdt lenge tidligere, men at han hadde fått tips om at det kunne trenes opp, og det tok han på alvor. Til min store glede ;)

Så snakk sammen utenom senga og med klær på. Dere er begge normale. Dere kan få det enda bedre sammen i det seksuelle, man da tror jeg dere må være åpne med hverandre, snakke om det - og ikke ta det så alvorlig.

Tusen takk for flott svar💓

Kanskje jeg skal prøve å stimulere klitoris selv under samleiet og se hva som skjer...vi har jo vært sammen lenge så egentlig skal det ikke være noe problem å være åpen om ting....Han får meg jo til å komme med andre metoder, bare ikke med kun inn/ut pumping🙈

Flott med tips som kanskje kan hjelpe han å ikke komme så fort, skal virkelig prøves👌🏻

Føler meg faktisk bedre nå og at jeg kan prøve å ta ansvar for egen nytelse.Takk💓

Skrevet

Ja, men jeg kommer lettest når jeg rir ham, og spesielt hvis han sitter oppreist. Hvis han kommer før meg fortsetter han med munn og fingre :) 

Anonymkode: 3113e...7eb

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Får orgasme ved penetrering hvis han gjør det på rett måte og holder ut lenge nok. 

Har derimot aldri møtt en mann som kunne slikke meg i mål.

Anonymkode: 2ebea...526

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hmm kniping samtidig kan funke...ikke tenkt på engang...

Men altså, bruker du ikke musklene aktivt mens du har sex? Hva gjør du da? Bare ligger der?

Anonymkode: 90907...d6f

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men altså, bruker du ikke musklene aktivt mens du har sex? Hva gjør du da? Bare ligger der?

Anonymkode: 90907...d6f

Jeg mener ikke å kuppe tråden, men dette visste jeg ikke noe om? Bruker alle damer musklene under sex? Jeg «bare ligger der», som du sier. Føler meg litt dum nå... hva gjør dere? Kniper? Hele tida? 

Anonymkode: 139ae...680

Skrevet

Jeg kommer ikke vaginalt så kniper ikke så mye under selve akten. Men får 2 orgasmer på rappen under forspillet når kjæresten bruker fingre/tunge på klitors.

Men jeg jukker alltid imot - uansett stillig. Jeg ligger aldri 'bare der' og tar imot.

Anonymkode: 803d3...b7c

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener ikke å kuppe tråden, men dette visste jeg ikke noe om? Bruker alle damer musklene under sex? Jeg «bare ligger der», som du sier. Føler meg litt dum nå... hva gjør dere? Kniper? Hele tida? 

Anonymkode: 139ae...680

Det skal vel ganske mye til å få orgasme uten å bruke skjedemuskulatur?

Jeg har kun hatt sex med menn, så jeg aner ikke hva andre damer gjør, men jeg bruker i hvert fall alltid skjedemuskulaturen aktivt under sex. Klemmer rundt penis, klemmer og slipper gjerne i takt med bevegelsene. 

Jeg har alltid flere orgasmer. Hadde jeg bare «ligget der» hadde jeg ikke klart å komme i det hele tatt. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skal vel ganske mye til å få orgasme uten å bruke skjedemuskulatur?

Jeg har kun hatt sex med menn, så jeg aner ikke hva andre damer gjør, men jeg bruker i hvert fall alltid skjedemuskulaturen aktivt under sex. Klemmer rundt penis, klemmer og slipper gjerne i takt med bevegelsene. 

Jeg har alltid flere orgasmer. Hadde jeg bare «ligget der» hadde jeg ikke klart å komme i det hele tatt. 

Klemmer du på inntur eller ut da? 

Anonymkode: a32f5...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...