Gå til innhold

SØKK i armen... (Kortison)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en sprøyte med Kenacort for 1,5 måneder siden. Det er altså en kortisonsprøyte, tanken var at det skulle hjelpe mot allergi (hah! Ja, særlig. Fikk derimot nattesvette, mensen hver 14. dag og et sort søkk i armen).

Bør jeg dra til legen med søkket i armen? Hva gjør jeg når han sier til meg: "Det er ikke noe å bry seg om"? Søkket er ikke stort, men kjenner det når jeg drar med fingeren over. 

Dette er det som skjedde:
Jeg klagde på at jeg var redd for pollensesongen, siden jeg er så syk ellers pga allergi. Fikk kortisonsprøyte i armen. Fikk blåmerke og hevelse, og ganske vondt, i armen. Blåmerkene osv. gikk over etter en liten stund. Hevelsen og. Så plutselig nå de siste 1-2 ukene har jeg sett at jeg akkurat der har fått en mørk flekk. Og det er et søkk der. I tillegg er huden akkurat der tørr og rar. En flekk med tørrhet liksom.

!??!?

Anonymkode: 71453...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig bivirkning av kortison det, det forsvinner etterhvert men tar mange måneder. Mener jeg hadde søkk i ca 5-6mnd...

Anonymkode: 7a7f4...d60

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanlig bivirkning av kortison det, det forsvinner etterhvert men tar mange måneder. Mener jeg hadde søkk i ca 5-6mnd...

Anonymkode: 7a7f4...d60

Åja, men da så. 

Anonymkode: 71453...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...