Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Fikk en sprøyte med Kenacort for 1,5 måneder siden. Det er altså en kortisonsprøyte, tanken var at det skulle hjelpe mot allergi (hah! Ja, særlig. Fikk derimot nattesvette, mensen hver 14. dag og et sort søkk i armen). Bør jeg dra til legen med søkket i armen? Hva gjør jeg når han sier til meg: "Det er ikke noe å bry seg om"? Søkket er ikke stort, men kjenner det når jeg drar med fingeren over. Dette er det som skjedde: Jeg klagde på at jeg var redd for pollensesongen, siden jeg er så syk ellers pga allergi. Fikk kortisonsprøyte i armen. Fikk blåmerke og hevelse, og ganske vondt, i armen. Blåmerkene osv. gikk over etter en liten stund. Hevelsen og. Så plutselig nå de siste 1-2 ukene har jeg sett at jeg akkurat der har fått en mørk flekk. Og det er et søkk der. I tillegg er huden akkurat der tørr og rar. En flekk med tørrhet liksom. !??!? Anonymkode: 71453...82f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Vanlig bivirkning av kortison det, det forsvinner etterhvert men tar mange måneder. Mener jeg hadde søkk i ca 5-6mnd... Anonymkode: 7a7f4...d60
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vanlig bivirkning av kortison det, det forsvinner etterhvert men tar mange måneder. Mener jeg hadde søkk i ca 5-6mnd... Anonymkode: 7a7f4...d60 Åja, men da så. Anonymkode: 71453...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå