Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Jeg er i gang med innspurten frem mot sommeren. Kjører nå periodisk faste, og må begynne å trene om morgenen iblant for at dagene skal gå opp. Men vil jeg ikke bli veldig slapp og sliten uten å spise litt før trening? Eller går det greit? Noen med erfaring Jeg har heller ikke lyst til å bryte fasten de dagene jeg trener tidlig. Anonymkode: 86fb9...787
Pobie Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Jeg trener nesten alltid på tom mage uten problemer. Du må nesten prøve det selv for å vite om det fungerer for deg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Spiser lavkarbo og trener på morgenen. Spiser mellom kl 12 og 20. Ikke noe problem å trene på tom mage. Føler jeg får utrolig mye energi når jeg faster. Anonymkode: 16f5d...b1f
frk Nilsen Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 Jeg klarer aldri å trene etter jeg har spist. Skal jeg trene på morgenen så tar jeg bare en kaffe først. Sørger for å spise frokost etter treningen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Jeg trener alltid om morgningen på tom mage. Gjerne 1,5 time. Det er ikke noe problem for meg, men mannen min liker det ikke og synes han presterer dårligere. Anonymkode: 3567b...982
tante grusom master of law Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Det må du nesten kjenne på selv. Jeg kan ikke det, da går jeg i bakken.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 Nei, jeg gjør det hver dag Anonymkode: e6ccc...e5b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 Åja så bra, da skal jeg teste det i morgen. Jeg pleide å gjøre det da jeg var yngre, men da besto treningen i en times rask gange opp på er fjell (og ned igjen). Tenkte det er lettere enn det jeg driver med nå, som er mer intens intervall og styrke. Men da skal jeg bare prøve noen ganger og se hvordan det går. Anonymkode: 86fb9...787
prebs Skrevet 28. april 2019 #9 Skrevet 28. april 2019 Ett eller annet sted leste jeg at å trene før frokost kunne være bra for forbrenningen. Men det sto ikke akkurat i The Lancet, så ta det med en klype salt. Hehe. Det er iallfall ikke skadelig for deg på noen måte, så løp i vei! 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå