Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #1 Skrevet 28. april 2019 Flere som sliter ? Er så tett og tungpustet, samtidig renner både øyner og nese hele tiden. Plutselig kan øynene være rød og hoven. Alt, absolutt alt klør. Det føles ut som influensa, bare at jeg ikke har feber selv om det kjennes sånn ut på formen. 🙄 flere som kjenner seg igjen??? Anonymkode: 4e39e...97a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #2 Skrevet 28. april 2019 Jaaaaaaaa 😫😫😫 Ikke vært så plaget tidligere. Kun litt kløe på øynene og tett/rennene nese. I år kjennes det ut som jeg er skikkelig syk. Hele tiden. Hver dag. Utrolig slitsomt! Det klør så jeg nesten klør ut øynene, uansett hva jeg gjør. Det renner så sminken forsvinner. Og jeg bruker myyye nesespray. Dette er mens jeg går på allerginesespray, øyedråper og tabletter. Lurer på hvordan det hadde vært uten!! Anonymkode: eac45...89d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #3 Skrevet 28. april 2019 Ja, er helt grusomt nå. Jeg trives best inne nå, med vinduer igjen. Må jeg ut en tur, så blir jeg så dårlig, kjennes jo ut som influensa, med tung pust og kløende øyne. Går på 4 dobbel allergimedisin, dobbel astma medisin og sprøyter. Anonymkode: 4c827...5a5
DetYrer Skrevet 28. april 2019 #4 Skrevet 28. april 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, er helt grusomt nå. Jeg trives best inne nå, med vinduer igjen. Må jeg ut en tur, så blir jeg så dårlig, kjennes jo ut som influensa, med tung pust og kløende øyne. Går på 4 dobbel allergimedisin, dobbel astma medisin og sprøyter. Anonymkode: 4c827...5a5 Hva slags sprøyter går du på?
DetYrer Skrevet 28. april 2019 #5 Skrevet 28. april 2019 Jeg har det sånn hele året. Kan dere tenke dere det? Det er helt grusomt, og ingen kan hjelpe meg. Ingen leger vet hvorfor jeg har det sånn. Og jeg blir så deprimert av det, prøvde å søke meg inn på DPS, men fikk avslag. Allergi kan være like ille som mye annet, like livshemmende og grusomt for den som lever med det. Jeg håper at dere som skriver her ikke har dette hele året. Og da vet dere at det faktisk går over.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #6 Skrevet 28. april 2019 Legen ville sykmelde meg et par uker siden jeg jobber i bhg og er ute mesteparten av dagen. Men tør virkelig ikke komme med den sykmeldingen 🙈 Anonymkode: 4e39e...97a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #7 Skrevet 28. april 2019 Er dere borte fra jobb ? Anonymkode: 4e39e...97a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2019 #8 Skrevet 28. april 2019 Jepp, var hjemme fra jobb fredag og var da hos lege og fikk nye medisiner, håper de hjelper snart. Anonymkode: 3bd59...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå